Domov News Stále kontroverzné ľadvinky pri BMW M3 a M4 prechádzajú ďalšou úpravou

Stále kontroverzné ľadvinky pri BMW M3 a M4 prechádzajú ďalšou úpravou

Že sa vám nepáči predok na nových M3 a M4? Americký úpravca Vorsteiner má pre vás jednoduché riešenie.

Predné ľadvinky sú ešte aj rok po vypustení do divočiny špekuláciou a hovorí sa o nich na každom jednom fóre. Našťastie to však nie je až v tak veľkom rozsahu ako to bolo zo začiatku, kde sa ľudia dokázali rozdeliť na dva tábory. Tí, ktorí ich mali radi a akceptovali a tí, ktorí ich nenávideli a mysleli si, že BMW stratilo svoju identitu. Americký úpravca Vorsteiner však prichádza s inovatívnym riešením, kde tento predok schováva pod karbónové rúško.

Vorsteiner samozrejme nie je prvým úpravcom, ktorý sa snaží predok M3 a M4 upraviť. Vorsteiner sa však poučil z chýb úpravcu Prior Design a ponúkajú iba miernu úpravu, ktorú pokiaľ veľmi chcete viete odstrániť úplne. Predná maska G8X VRS Aero Program ide po stopách pretekárskej verzie M4 GT3. Táto súprava však oproti závodnému špeciálu pozostáva iba z jednej úzkej dvojitej výstuhy, ktorá opticky predok predĺži. Spodná časť kontroverzných ľadviniek ostáva otvorená a taktiež sa nezmenil tvar.

Predná časť bude k dispozícií buď z plastu alebo z karbónu. Úpravca taktiež tvrdí, že by sa malo jednať o veľmi jednoduchú úpravu typu „plug & play“. Ak sa pre tento kit rozhodnete, tak prichádzate o adaptívny tempomat, nakoľko tieto ľadvinky nie sú kompatibilné s danou úpravou.

Cena úpravy je vychádza na približne 800 eur – samozrejme je to cena za dvojdielnu plastovú vložku. Pokiaľ by ste mali záujem a chceli byť niečím výnimočný, tak za karbónovú úpravu zaplatíte cez 1.300 €. Ľadvinky sú pochopiteľne kombinovateľné s predným lipkom, zadným difúzorom a zadným spojlerom. Celá úprava, respektíve bodykit vychádza niečo cez 7.000 €.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

ZDROJbmwblog.com
Predchádzajúci článokBMW pripravuje najagresívnejšiu M5 v histórii. Bude ale plug-in hybrid
Nasledujúci článokJazdených vozidiel je čoraz menej a ich ceny neustále rastú…