Predný náhon a trojvalec, je to ešte vôbec BMW ?

Druhá generácia modelu X1 je na svete už skoro rok, teraz sme sa však rozhodli preveriť tú najslabšiu motorizáciu s pohonom predných kolies. Oficiálne označenie 1.8i v skutočnosti schováva pod kapotou priečne uložený trojvalec s objemom 1 499 ccm a výkonom 136 koní.

Nová X1 je úplne iná ako predchádzajúca generácia, je o 36 mm kratšie (4 439 mm) ale o 21 mm širšie (1 821 mm) a 53 mm vyššie (1 598 mm). Rázvor stúpol o 90 mm, čo pocítia hlavne pasažieri vzadu, priestoru je skutočne viac než dosť. Zväčšil sa aj batožinový priestor a to o 85 litrov na 505 litrov celkovo. Po sklopení zadných sedadiel vznikne 1 550 litrov miesta. Vodič sedí v novej X1 o 36 mm vyššie, čo prispelo k lepšiemu výhľadu z auta a celkovému dojmu ,,SUV,,.

Čo sa týka jazdnej dynamiky tá nás príjemne prekvapila, aj napriek slabšej motorizácií je nová X1 schopná celkom slušne akcelerovať. Výkon motora plne postačuje aj na dlhšie cesty po diaľnici. Výrobca udáva priemernú spotrebu na úrovni 5,3l/100km, mi sme pri teste namerali niečo okolo 7,2l/100km treba však vziať do úvahy že motor ešte nebol zabehnutý nakoľko testovaný model mal iba niečo cez 2000km. Pri rýchlosti okolo 150 km/h otáčkomer ukazuje niečo pod 3000 ot./min. Jednoduché a prehľadné spracovanie interiéru určite osloví najmä mladšiu generáciu, rovnako ako aj zaujímavý ,,all black,, výzor. Určite odporúčame priplatiť si za športové sedadlá ktoré telo perfektne držali pri agresívnejšej jazde v zákrutách. Taktiež stoja za zváženie aj FullLed svetlomety.

 

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokBezdrôtové vyhrievanie čelného skla !
Nasledujúci článokHyundai i30 kombi oficiálne