Domov Recenzie TEST Jazdenky: Suzuki Vitara 1,4 po viac ako 100 000 kilometrovom nájazde

TEST Jazdenky: Suzuki Vitara 1,4 po viac ako 100 000 kilometrovom nájazde

Vitara patrí medzi najobľubenejšie modely na Slovensku. Vyskúšali sme, či si drží priaznivý pomer ceny a hodnoty, aj po nájazde viac ako 100 000 kilometrov?

V poradí štvrtá generácia modelu Suzuki Vitara, sa predáva od roku 2015. Facelift dorazil v roku 2018 a svoje renomé si drží do dnes, aj napriek niekoľkým modernizáciam a úpravám pohonných jednotiek. Priazeň majiteľov si získala najmä vďaka nízkej cene a ponuke pohonu oboch náprav, ale aj automatickej prevodovky.

S pribúdajúcim vekom a počtom najazdených kilometrov, sa však môžu objaviť aj problémy. Ako je na tom Suzuki Vitara po nájazde viac ako 110 000 kilometrov?

V našej videorecenzii sme vyskúšali verziu s najvýkonnejším preplňovaným benzínovým motorom, s označením 1,4 BoosterJet. Jeho výkon dosahuje úroveň 103 kW a krútiaci moment má 220 Nm. Štrvorvalec je v našom prípade kombinovaný so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou a pohonom oboch náprav. Modelový rok 2016 ešte ponúkal aj naftový motor, ktorý bol prepožičaný od Fiatu.

Aj takto jazdené kúsky si držia cenu a v priemere sa ich hodnota pohybuje na úrovni 15 000€. Dajú sa však zahnať aj za 12 000€, tu však treba rátať s podstatne vyšším nájazdom a horším technickým stavom.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 3.8 / 5. Počet hodnotení 13

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!