Na automobilový trh prichádza najslabšia verzia bavorského GT-čka. Základnú ponuku bude tvoriť naftový dvojlitrový štvorvalec.
Mohutný liftback dostal už minulý rok povýšenie, a tak namiesto číslice päť na kufri figuruje vyššia priečka a to číslica šesť. Test najnovšieho mníchovského GT-čka nás zatiaľ iba čaká. Okrem známych motorizácií však do ponuky prichádza aj najslabšie naladenie motora. Doteraz štítok 630d tvoril základ ponuky, no teraz vozidlo dostáva základnú verziu s označením 620d.
Pod kapotou tohto GT radu 6 bude po najnovšom driemať dvojlitrový naftový štvorvalec s výkonom, ktorý je naladený na 140 kW / 190 koní. Maximálny krútiaci moment 400 N.m. budete môcť dosiahnuť v rozmedzí 1750 až 2500 ot/min. Motor je spriahnutý s osemstupňovou automatickou prevodovkou a všetok výkon je posielaný na zadnú nápravu.
Zrýchlenie z pokoja na hranicu 100 km/h tomuto dvojlitru bude trvať 7,9 sekundy, čo je o celé dve sekundy viac než v prípade doterajšej základnej verzie 630d. Nemôžete teda očakávať, že toto auto bude veľkým pretekárom, no za to láka spotrebou, ktorá by sa údajne mala pohybovať v rozmedzí 4,8 až 4,9 litra na 100 kilometrov.
Relatívne dostupnejšia šestka aj napriek svojmu postaveniu nepríde o žiadne prémiové technológie. Chýbať teda nebudú rôzne asistenčné systémy, zábavné systémy alebo vzduchové odpruženie. Bude však potrebné si za ne priplatiť. Ako veľmi však bude len na Vás. Táto novinka má byť zameraná prevažne na tých, ktorí chcú BMW, no nechcú utrácať zbytočné množstvo peňazí a primárnym faktorom je pre nich spotreba. Slovenské ceny pre model GT 620d zatiaľ nie sú známe.