Domov SPRÁVY News Jeho dni mali byť spočítané, no Renault vracia na trh auto z...

Jeho dni mali byť spočítané, no Renault vracia na trh auto z roku 2017

Foto: Renault

Renault sa v prípade modelového radu Mégane odhodlal na radikálny a odvážny krok, keď populárne modely vystriedal celkom novým elektromobilom. Na Slovensku bolo možné kúpiť ešte pôvodný Mégane so spaľovacím motorom vo verzii kombi Grandtour. Teraz sa však nečakane vracia sedan GrandCoupé, ktorého korene siahajú do roku 2017. 

Renault sa totiž rozhodol s jeho výrobou v tureckom závode Bursa pokračovať. Do slovenských predajní sa tak vráti elegantný sedan s benzínovým pohonom, základným objemom batožinového priestoru 550 litrov a cenou hlboko pod hranicou 20-tisíc eur, ktorý však bude vybavený všetkými súčasnými asistenčnými systémami, ktoré od automobiliek vyžadujú predpisy Európskej únie.

Vo výbave sa objavujú aj LED svetlomety Pure Vision mesúce typický svetelný podpis v tvare písmena C. Vozidlo je k dispozícii v 6 farbách karosérie a kolesami s veľkosťou 16 až 18 palcov. V interiéri sa nachádza 10-palcový digitálny prístrojový panel či 9,3-palcová obrazovka multimediálneho systému Easy Link. Renault Mégane GrandCoupé je k dispozícii v dvoch úrovniach výbavy – evolution a techno. Jedinou motorizáciou je benzínová jednotka 1,3 TCe s filtrom pevných častíc a výkonom 140 koní. Zato typ prevodovky je možné si vybrať, a to medzi 6-stupňovým manuálom a 7-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou EDC.

Renault GrandCoupé
Foto: Renault
Ceny a výbava

Vo výbave Evolution tak stojí Renault Mégane GrandCoupé už od 18 200 €. Táto výbava obsahuje napríklad dvojzónovú automatickú klimatizáciu, zadnú parkovaciu kameru, elektrické ovládanie predných a zadných okien, poloautomatickú parkovaciu brzdu s funkciou auto-hold, multimediálny systém Easy Link so 7-palcovou obrazovkou alebo 16-palcové kolesá s oceľovými diskami. V tejto výbave je pohonná jednotka spojená výhradne s manuálnou prevodovkou.

Vyššia výbava Techno obsahuje napríklad predné svetlomety LED Pure Vision, elektricky nastaviteľné vonkajšie spätné zrkadlá, predné parkovacie senzory, systém Renault Multi-sense (4 režimy nastavenia vozidla), zadnú stredovú lakťovú opierku s držiakom na nápoje, ambientné osvetlenie interiéru, látkové čalúnenie sedadiel s prvkami syntetickej kože techno či 17-palcové disky kolies z ľahkých zliatin. S manuálnou prevodovkou stojí táto verzia 19 900 €, za automat EDC je potrebné zaplatiť 21 900 €. Ďalej je možné priplatiť 400 € za bezdotykové elektrické otváranie dverí batožinového priestoru, 200 € za vyhrievanie predných sedadiel, 1000 € za elektricky otvárateľné strešné okno alebo 600 € za 18-palcové kolesá. Za metalické laky sa pripláca 700 €, resp. 900 € v prípade červenej Intense.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 4.9 / 5. Počet hodnotení 12

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokNový Swift pozná svoje ceny, je drahší ako Fabia?
Nasledujúci článokTEST Škoda Octavia 2,0 TDI Ambition – hybridom kazí biznis

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here