Domov SPRÁVY News Fejkový Defender za štvrtinu. Predstavujeme Jetour T2

Fejkový Defender za štvrtinu. Predstavujeme Jetour T2

Nový model od neznámej čínskej značky vyzerá prekvapivo dobre. Dokáže Jetour T2 konkurovať Defenderu za štvrtinu ceny? 

Invázia čínskych automobiliek do Európy stále pokračuje. Preto nás neprekvapí, ak ste o tejto značke nikdy nepočuli. Táto neznáma automobilka spadá pod giganta Chery. Jetour T2 sa ako mnoho čínskych áut nápadne podobá na obľúbené európske modely. Tento fejkový Land Rover Defender láka na štvrtinovú cenu originálu.

Jetour T2
Foto: Jetour
Tam kam originál

Všetkým nám je jasné, že novinka pochádzajúca z Číny svojej európskej predlohe nesiaha ani po podbehy. Legendárny Defender aj vo svojej modernej interpretácii stále patrí k tomu najlepšiemu, čím sa môžete vybrať mimo cesty. V teréne sa určite nestratí ani jeho čínska kópia. Najmä vďaka nájazdovým uhlom. V prednej časti zvládnete stúpanie až 27 stupňov, pričom vzadu je to 30 stupňov. Dostatočná je aj svetlá výška, konkrétne 220 milimetrov. Smelo môžete skrížiť aj menší vodný tok, lebo brodivosť toho off-roadu je slušných 70 centimetrov. V teréne pomôže aj nezávislé zavesenie kolies McPherson vpredu a viacprvková náprava vzadu.

Jetour T2
Foto: Jetour
Dostatočný výkon?

Čo sa motorizácií týka, ani v tomto prípade novinka na svoj vzor nedosiahne. Základom ponuky je zážihový štvorvalec s objemom 1,5 litra, ktorý vďaka preplňovaniu dosahuje výkon 135 kW. Komu by sa výkon nezdal dostatočný, k dispozícií je aj naftový dvojliter s výkonom 187 kW. V oboch prípadoch je výkon prenášaný prostredníctvom sedemstupňovej dvojspojkovej prevodovky. V ponuke čínskej automobilky je aj plug-in hybridná verzia. O tej vieme však len to, že bližšie nešpecifikovaný elektromotor spolupracuje s 1,5-litrovým motorom. Ani pohon oboch náprav pri tomto modeli nie je samozrejmosť. Dostupný je len vo vybraných verziách.

Jetour T2
Foto: Jetour
Bohatá výbava

Doménou čínskych automobiliek častokrát býva bohatá výbava. Tá však nie vždy dosahuje kvalít tunajších automobiliek. V tomto prípade palubnej doske dominuje 15,6-palcový displej multimédií. Pred vodičom je umiestnený druhý displej, ktorého uhlopriečka je 10,25 palca. Nechýba kvalitné ozvučenie od spoločnosti Sony a množstvo iných, komfortných prvkov výbavy. Hlavnou doménou tohto modelu je cena. Základný model sa na domácom trhu predáva už od približne 18 000 eur.

 

 

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 5 / 5. Počet hodnotení 2

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

ZDROJtopgear.com
Predchádzajúci článokPotvrdené: Nová Mazda 6 bude prerobeným čínskym autom, dostane sa aj k nám
Nasledujúci článokŠesťvalec, zadokolka a DSG. Nad vzácnym kupé visí otáznik