Porsche rozširuje svoju ponuku plne elektrických SUV o model Macan GTS. S výkonom 571 koní, elektronicky ovládanou uzávierkou zadného diferenciálu a športovým vzduchovým odpružením so zníženou svetlou výškou je Macan GTS zameraný na dynamický jazdný zážitok.
Podobne ako Macan Turbo, aj Macan GTS je vybavený najvýkonnejším elektromotorom na zadnej náprave v modelovom rade. Pohonná jednotka má priemer 230 milimetrov a je vybavená 900-ampérovým pulzným meničom z karbidu kremíka. V Macane GTS dosahuje v kombinácii s elektromotorom na prednej náprave výkon 380 kW (516 k), ktorý sa s funkciou Launch Control zvyšuje na 420 kW (571 k) a maximálny krútiaci moment 955 Nm. Rovnako ako v prípade Macanu Turbo je prevodovka s prevodovým pomerom 9,0:1 navrhnutá tak, aby odolala enormnému krútiacemu momentu. Macan GTS ponúka kombinovaný dojazd 586 km podľa WLTP a maximálny nabíjací výkon 270 kW.

Súčasťou sériovej výbavu variantu GTS je balík Sport Chrono, ktorého súčasťou je aj režim Track prevzatý z modelu Taycan. Tento režim pripravuje vozidlo na mimoriadne výkonnú jazdu a zvyšuje úroveň chladenia batérie. Macan GTS pri rozložení hmotnosti kladie dôraz na zadnú nápravu, nízke ťažisko a inteligentné riadenie výkonu.
Popri pohone všetkých kolies s rýchlo reagujúcim elektronickým systémom Porsche Traction Management (ePTM) je štandardom aj systém Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus). Elektronicky riadená uzávierka diferenciálu, umiestnená priamo za zadným motorom, zlepšuje trakciu a agilnosť, čím pomáha dosiahnuť rozloženie hmotnosti v pomere 48:52.
Zmeny exteriéru a interiéru
Vizuál modelu GTS charakterizujú čierne detaily na prednej, bočnej a zadnej strane. Obzvlášť výrazné sú tónované svetlomety Matrix LED. Od začiatku roka 2026 bude Porsche ponúkať nový balík Sport Design Package pre všetky modely Macan vrátane nových predných a zadných nárazníkov. Macan GTS bude prvým modelom, ktorý ho dostane. Kontrastné prvky, ako sú vložky, bočné lišty, lišty podbehov kolies a okraj adaptívneho zadného spojlera, sú vyhotovené v čiernej farbe. Macan GTS je štandardne vybavený 21-palcovými diskami z ľahkých zliatin v antracitovo sivej farbe. Alternatívou sú príplatkové 22-palcové disky RS Spyder Design v rovnakej povrchovej úprave.

S uvedením nového Macanu GTS sa objavili tri nové farby: vracia sa obľúbená Crayon, ku ktorej sa pridala typická karmínovo červená GTS a po prvýkrát v modeli Macan aj modrá Lugano. Okrem 15 farieb dostupných prostredníctvom konfigurátora Porsche Car Configurator ponúka Porsche Exclusive Manufaktur takmer 60 ďalších odtieňov prostredníctvom individuálneho programu.

Pre zachovanie športového vzhľadu v interiéri je interiér Macanu GTS vybavený rozšíreným čalúnením Race-Tex s prvkami v čiernej hladkej koži. Race-Tex je použitý na vyhrievanom multifunkčnom volante GT Sports, lakťových opierkach stredovej konzoly a paneloch dverí, ako aj na prístrojovej doske. Stredové panely adaptívnych 18-smerovo nastaviteľných športových sedadiel sú tiež čalúnené Race-Texom, zatiaľ čo časti sedadiel a opierky hlavy sú potiahnuté hladkou kožou.