Domov Lifestyle Bentley Continental GT Speed Cabrio, s vetrom o preteky

Bentley Continental GT Speed Cabrio, s vetrom o preteky

Strecha dole, vietor vo vlasoch a šialené zrýchlenie. Nový Bentley Continental GT Speed má preferencie stať sa úžasným kabrioletom.

Na jar tohto roku Angličania predstavili najsilnejší a najrýchlejší Continental GT. K uzavretému coupé sa teraz pridáva jeho otvorená verzia Continental GT Speed Cabrio. Ako kupé, tak aj kabrio má svojrázny a dynamický štýl. Maska s otvormi pre prívod chladiaceho vzduchu sú teraz vo farbe Dark Tint. To platí aj pre lištu na hrane prahov. Ako dodatočné označenie sú nápisy Speed na predných blatníkoch.

Pochopiteľne najväčším rozdielom je strecha. Nezabúdajme však na masívne 22“ kolesá a elipsoidné otvory výfukov. Novinka s otvorenou strechou má viacvrstvové plátno, čo vedie k lepším izolačným vlastnostiam a tesneniu. Hluk klesol o tri decibely. Kabrio sa tak vyrovnáva zatvorenej verzii pred faceliftom.

Interiér ostáva prémiový, ako sa na Bentley patrí. Interiér ponúkne až osem povrchových úprav od New Red po Magnolia. Vďaka novej elektro-hydraulickej vzpere sa kupé stane kabrioletom za 19 sekúnd. Samozrejme s autom môžete ísť a dávať dole strechu, no maximálne do 50 km/h.

Aj pod kapotou otvorenej verzie nájdeme 6,0-litrovú W12 s navýšeným výkonom o 15 kW, teda vo finále 485 kW / 650 koní a krútiaci moment 900 Nm. Štandardne sú poháňané obe nápravy cez osemstupňovú dvojspojkovú prevodovku. Trakcii dopomáha elektronický diferenciál eLSD. To znamená že s otvorenou strechou akcelerujete z pokoja na 100 km/h v priebehu 3,7 sekundy. Maximálna rýchlosť je udávaná 335 km/h. Ide o naozaj pekné čísla.

O brzdnú dráhu sa starajú karbón-keramické brzdy s 10-piestikovými strmeňmi vpredu a so 4-piestikovými vzadu. Brzdy samotné váhe vozidla ušetrili až 33 kilogramov. Ako kupé, tak aj kabrio má možnosť riadenia zadných kolies, ktoré je o čosi presnejšie a ostrejšie v otvorenej verzii.

Táto prezentácia vyžaduje JavaScript.

Čerešničkou na torte sú tlmiče so 48V elektromotormi, ktoré dokážu eliminovať náklony silou až 1.300 Nm. Je taktiež možnosť jazdného režimu Dynamic Ride, kde sa luxusné GT premieňa na okruhový špeciál. Novinka sa pochopiteľne bude vyrábať v materskom závode v Crewe.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 5 / 5. Počet hodnotení 2

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!