Domov Lifestyle Nestačí vám klasické BMW M3 Competition? AC Schnitzer má pre vás riešenie

Nestačí vám klasické BMW M3 Competition? AC Schnitzer má pre vás riešenie

Spoločnosť AC Schnitzer je dobre známa vďaka svojim úpravám prevažne nemeckých automobiliek. Aktuálne prichádzajú s úpravou BMW M3 Competition.

V dielni AC Schnitzer BMW M3 Competition poslali nižšie k zemi, no iba vpredu o rovných 15 až 20 milimetrov. Dosiahli to dosadením nastaviteľného podvozku. Hlavnou zaujímavosťou je však to, že nemecký úpravca si dal hlavne pozor na to, aby to neprehnal s tvrdosťou vozidla. Sľubujú tak to, že auto bude použiteľné na bežnú prevádzku.

Špeciálna pozornosť sa sústreďuje hlavne na aerodynamiku vozidla. Predný splitter má pri rýchlostiach 200 km/h+ zvyšovať prítlak o 40 kilogramov a strešný spojler o 20 kg. Zadné decentné karbónové krídlo v kombinácií so zadným difúzorom tvoria prítlak o hodnote 70 kilogramov. Športové doplnky však nájdeme na každom kroku, respektíve na každej strane aute.

Prevažnou novinkou je nový športový výfuk s karbónovými koncovkami a zaujímavejším zvukom. BMW M3 Competition dostalo taktiež nové 20“ kolesá. Vpredu nájdeme rozmer 285/30 a vzadu 295/30. O trakciu naozaj núdza nebude. Do kokpitu si však záujemcovia budú môcť objednať nový volant odetý do kože Nappa a prešívaný Alcantarou. Zaujímavým detailom v interiéry sú taktiež väčšia pádla pod volantom na manuálne radenie.

Ak sa vám však pôvodných 509 koní z „pásového“ BMW M3 Competition zdá málo, úpravca AC Schnitzer ponúka komplexnejšie vyladenie motoru. Nemecká spoločnosť dokázala z radového šesťvalca o objeme 3,0-litra navýšiť výkon z pôvodných 375 kW / 509 koní na 428 kW / 582 koní s maximálnym krútiacim momentom 750 Nm. To je o 100 Nm viac, než má pôvodné BMW M3. S úpravou motora je štandardne dodávaný aj nový výfukový systém.

M3 G80 by AC Schnitzer - Spa Francorchamps

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

ZDROJtopgear.com
Predchádzajúci článokMercedes-Benz SL sa vracia na trh v novej generácii aj s osemvalcom
Nasledujúci článokAndroidAuto ako ho poznáme skončí, integrované bude priamo do vozidla