Domov Lifestyle Delta 4×4 upravila Géčko od Mercedesu, ratraky sa boja o prácu

Delta 4×4 upravila Géčko od Mercedesu, ratraky sa boja o prácu

Ako vyhrotiť ešte viac suverénny Mercedes-Benz triedy G? Odpoveď je jednoduchá. Nainštalovať tam niečo, čo by nikto neočakával.

Americká úpravcovská spoločnosť Delta 4×4 sa zameriava prevažne na úpravy terénnych vozidiel. Do ich portfólia teraz zavítala nesmrteľná trieda G. Požiadavka bola jednoduchá. Klient sa potrebuje dostať do miest, kde s klasickým zimným obutím sa nemá šancu dopraviť. Základ na prestavbu sa našiel v SUV G500.

Do spoločnosti Delta 4×4 prišiel René Veraguth, ktorý je šéfom švajčiarskej spoločnosti Caflisch Garage. Jeho firma sa špecializuje na nákup a predaj jazdených vozidiel z celej Európy. Veraguth však vlastní chatu vo švajčiarskych alpách vo výške 3000 metrov nad morom. Do tejto chaty sa potrebuje dostať či je jar, leto, jeseň alebo zima a v rôznych počasiach. Chata sa nachádza v oblasti Graubündner, Táto oblasť má naozaj rôznorodé počasie.

Firma Delta 4×4 tak dostala za úlohu pripraviť mu jeho Mercedes G500 tak, aby naň mohol nahodiť v prípade núdze aj snežné pásy. Tie, pochopiteľne, majú na snehu lepšiu trakciu než samotné pneumatiky do zimného obdobia. Delta 4×4 však musela uchovať aj vlastnosti civilného vozidla, aby nebola permanentne obutá len na pásoch, ale aby sa dokázali vymeniť za pneumatiky v letnom období.

Karoséria tak prešla zmenou a to malo za následok zvýšenie svetlej výšky o 20 centimetrov. Je to hlavne skrz priestor potrebný pre inštaláciu pásov ako takých. 50 milimetrov sa firme podarilo získať inštaláciou lift-kitu Delta 4×4 a ďalších 50 milimetrov získali inštaláciou pružín od značky Eibach. Blatníky sa taktiež museli vytiahnuť a tým pádom klient dokáže cez zimu na vozidlo obuť pásy.

Neostalo to však iba pri jednorazovej záležitosti. Delta 4×4 tento kit ponúka aj ďalším zákazníkom, ktorí sa potrebujú dostať tam, kde aj suverénne G-čko končí. Nejde však o lacnú záležitosť. Iba samotné pásy stoja 50.000 €. Pripočítať treba ešte homologizačné prvky, ktoré sa pohybujú v takmer identickej čiastke. Iba zdvihnutie vozidla vás bude stáť 19.000 € spolu s homologizáciou na cesty. Ostatné prvky, ako celoročné pneumatiky, strešné nosiče, či nové nárazníky stoja ďalších 20.000 €.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 3.4 / 5. Počet hodnotení 10

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

ZDROJmotor1.com
Predchádzajúci článokTEST FIAT Tipo – nesmrteľná klasika
Nasledujúci článokFord Puma EV nahradí Fiestu a rozvíri hladinu elektrických crossoverov