Domov Lifestyle Manhart Performance predstavuje svoje riešenie pre BMW M4 CSL

Manhart Performance predstavuje svoje riešenie pre BMW M4 CSL

Asi nie je týždňa, kedy by nás nemecký úpravca Manhart nepotešil svojou ďalšou úpravou. Najnovšie sa pozreli na BMW M4 CSL.

Manhart pri tomto vozidle dokázal poľaviť z nárokov, čo sa týka luxusu a mohol sa tak zamerať na športové vlastnosti a agilnosť vozidla. BMW M4 CSL začína s cenovkou na 184.350 € s DPH, pričom čisto sériový model M4 Coupé štartuje na cenovke 91.100 €. Výsadou modelu M4 CSL je zmena hmotnosti, kde pohotovostná hmotnosť je 1.625 kilogramov.

To je o rovných 100 kilogramov menej, než váži M4 Competition. Redukcia váhy bola dosiahnutá hlavne vďaka použitiu plastových dielov s výstuhou za pomoci karbónových vlákien. Tieto doplnky boli prevažne použité na kapote, streche a kufri. Iba 14 kilogramov sa dokázalo ušetriť na karbón-keramických M brzdách. Aj vďaka tejto redukcii váhy M4 CSL dokázalo pokoriť Zelené peklo v čase 7:20.

BMW M4 CSL je však aj vozidlom na normálne jazdenie. Dlhodobo si BMW stojí za tým, že aj ich výkonné vozidlá musia byť na každodenné užívanie. Manhart však je o niečom inom. M4 CSL bude vyrobených iba 1000 kusov, no Manhart má jasné plány s ich verziou MH4 GTR II.

Pôvodný 3,0-litrový twin-turbo motor s maximálnym výkonom 404 kW a krútiacim momentom 649 Nm bude vyladený na 524 kW (713 koní) a 800 Nm krútiaceho momentu. Navýšenie výkonu bolo dosiahnuté vďaka inštalovaniu riadiacej jednotky MHtronik a taktiež vďaka novému výfukovému systému, ktorý končí štvoricou výfukov.

Vzhľad podľa vás

Karoséria sa od tej základnej odlišuje hlavne nainštalovaným bodykitom. Okruhový charakter auta je podčiarknutý predným nárazníkom s výraznými bočnými krídlami po stranách a ostrým splittrom. Agresívnym tónom je naladený aj zadný nárazník, ktorého dominantou je ako inak difúzor. Ten je doplnený o LED brzdové svetlo. Koniec kufrovej časti je zakončený decentným spojlerom. Novinka stojí na 20“ kolesách Forged+ 1, kde farbu kolies môžete zvoliť podľa svojho vkusu.

Tuhosť karosérie je zvýšená ochranným rámom za prednými sedadlami a o bezpečnosť sa starajú štvorbodobé pásy Schroth. Dizajn viete prispôsobiť podľa seba a to tak, že môžete mať klasický keramický lak alebo karbónový. Čerešničkou na torte je darček od Manhartu v podobe pretekárskej prilby.

TEST BMW M4 Competition xDrive – šťastie sa dá kúpiť

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokTEST Jazdenky: Toyota Corolla 2013 po 100 000 kilometroch, najspoľahlivejšia jazdenka?
Nasledujúci článokElektromobily stabilizujú elektrické siete. Hyundai ukazuje výhody technológie V2G