Na výstavbe novej autobusovej stanice Mlynské nivy v Bratislave sa podieľa spoločnosť HB Reavis, ktorá už v máji začala s komplexnou rekonštrukciou. Práve tento týždeň pribudne uzávierka na Továrenskej ulici z dôvodu začatia prác na unikátnom a prvom podzemnom kruhovom objazde v Bratislave. Dobrou správou pre bratislavských vodičov ale je, že k celkovej uzávere cesty nedôjde.

Bratislava je tento rok samá uzávierka. Po celom meste sa opravujú a obnovujú takpovediac dopravné uzly. Začnú sa práce na podzemnom kruhovom objazde. Od tohto týždňa, t. j. 11. 07. 2018, bude možné vstúpiť do Továrenskej ulice iba z jednej strany, prejazd ulicou možný nebude. Továrenská ulica bude slepá a dostanete sa do nej iba od Dostojevského radu alebo Čuleňovej ulice. Zabudnúť môžete aj na odbočenie z ulice Mlynské nivy.

„Súčasťou kompletnej rekonštrukcie ulice Mlynské Nivy je aj výstavba podzemného kruhového objazdu. Práve pre jeho výstavbu bude od tohto týždňa možné vojsť do Továrenskej ulice iba z jednej strany, prejazd ulicou nebude možný,“ informoval developer HB Reavis pre denník Bratislavské noviny.

Ako je však vidno z aktuálnych fotografií na internete, vodiči musia rátať aj s menším počtom pruhov na samotnej ulici Mlynské nivy. Napríklad smerom do centra sú prejazdné iba dva pruhy z troch. V prípade nutnosti alebo očakávaných kolón môžete využiť radšej príjazd z Karadžičovej ulice, alebo si o kúsok dlhšie prejsť obchvatom a dostať sa na nábrežie cez Nový most.

Mnoho ľudí využíva Továrenskú ulicu ako alternatívu na príchod do obchodného centra Eurovea či rýchlejší prejazd namiesto ulice Mlynské nivy. Ako však organizácia dopravy bude v týchto miestach v čase uzávery zvládnutá, budeme môcť skonštatovať až po „zaťažkávacom“ teste. Výhodou je, že letné prázdniny už začali, a tak sa v rannej špičke zrejme citeľne nezdržíte.

„Nejde len o rekonštrukciu ulice na povrchu, ale aj o kompletnú rekonštrukciu technickej a dopravnej infraštruktúry. Mlynské nivy sú hlavnou tepnou v centre mesta, do ktorej sa nesiahlo 35 rokov. Infraštruktúra je veľmi zastaraná,“ uviedol Adrián Rác, CEO HB Reavis Slovakia.

Len pre zaujímavosť – celková obnova stanice a jej okolia je vyčíslená na približne 24 miliónov eur, investor ju zrealizuje na vlastné náklady. Už túto jeseň by mali byť ukončené počiatočné fázy. Na obrázku vyššie je vizualizácia ulice, ako by mala vyzerať po dokončení. Tešíme sa na jeseň 2019!

Zdroje: etrend | startstop.sk

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokPrior Design Mercedes-AMG GT (S) prináša naozaj sexi krivky
Nasledujúci článokLada Vesta Sport: Je to naozaj športový sedan?