Konečne prichádza na trh vozidlo, ktoré sa nielenže terénne tvári, ale konečne dostane tak nedostatkový „tovar“ pri dnešných SUV-čkach, a to pohon všetkých štyroch kolies.

Dámy a páni, toto je všestranný vlajkový model mladoboleslavkej automobilky, ktorá nás zásobuje vozidlami už nejedno desaťročie. Jedná sa o vôbec prvý Superb s označením Scout, ktorý je určený pre ľudí, ktorý majú Suv-čiek plné zuby.

Najväčším lákadlom pre tento model by sme mohli označiť povzbudzujúci fakt, že už v štandardnej výbave bude mať Scout pohon všetkých kolies. A to je niečo, čo dnešným samozvaným „terénnym predátorom“ chýba. Ešte aj mini a klasické SUV modely, ktoré sa tvária podniknúť neočakávanú cestu, toto privilégium niekedy nemajú.

Ako už sme pri verzii vozidiel Scout zvyknutý, oči zákazníka upútajú oplastované prvky karosérie a vyššiu svetlú výšku. Tá sa v tomto prípade oproti klasickému Superbu zvýšila o 15 milimetrov. Síce sa to nezdá ako veľká zmena, ale podvozok ju určite ocení.

V ústrety evolúcii kráča aj schopnosť podvozka premeniť sa pomocou režimu Off-road na nebojácneho junáka schopného prejsť nepriaznivými podmienkami. Aj keď.. Sú 18 palcové kolesá práve tou najvhodnejšou možnosťou na hrboľaté cesty? Ak sa chcete v meste blysnúť, Škodovka ponúka na výber aj 19 palcové disky v štandardnom dvojfarebnom prevedení.

Interiér nezostal nedotknutý

V interiéri by ste okrem zopár nových tlačidiel asi nič nečakali, ale auto sa bude snažiť s vami naozaj komunikovať. Hlavne čo sa týka vozovky. Špeciálna „terénna“ obrazovka bude vodiča informovať vždy o stave a zmene povrchu, po ktorom práve Scout jazdí.

Okrem toho sa do kabíny dostal aj voliteľný drevený dekor, estetické prúžky zobrazujúce logo Scout a originálne čalúnenie sedadiel s kontrastným prešívaním. Ako to už býva, za príplatok si môže kupujúci objednať sedačky pokryté kombináciou kože a Alcantary s hnedým prešitím.

Vkusný Superb sa pripojí k trom ďalším súrodencom radu Scout, ktoré pochádzajú z modelov Octavia, Karoq a Kodiaq. Našťastie sa pod kapotu bude montovať iba najvyššia kubatúra, a to benzínový alebo naftový dvojliter. 2.0 TSI so sebou prinesie výkon 272 konských síl a 350 Nm, pričom verzia 2.0 TDI sa môže pochváliť väčším krútiacim momentom 400 Nm a silou 190 koní. Obe verzie Scoutu budú prepojené výhradne pomocou sedemstupňovej prevodovky DSG.

Test Škoda Karoq Sportline 2.0 TSI, konečne športový nádych!

Zdroj: Škoda

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 5 / 5. Počet hodnotení 1

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokFCA a Renault sa spoja, vznikne najväčšia aliancia na svete!
Nasledujúci článokTest Peugeot Rifter Long 1.5 BlueHDi, obor s malým motorom