Najväčšie SUV značky SEAT tak dostáva modernú plug-in hybridnú techniku skôr než sesterská Škoda Kodiaq. Podarí sa ekologicky orientovanej novinke k automobilke prilákať nových zákazníkov?

Automobilka sa rozhodla plug-in hybridnú techniku spojiť s emotívnou výbavou FR. Hoci to možno znie nelogicky, čísla neklamú. O pohon sedemmiestneho Tarraca sa stará kombinácia benzínového štvorvalca s objemom 1,4 litra (110 kW (50 k) a elektromotora (85 kW/115 k). Hoci to aktuálne správa neuvádza, tretím do partie bude sedemstupňový dvojspojkový automat. Kombinovaný maximálny výkon sústavy je 180 kW (245 k) a najvyšší krútiaci moment rovných 400 Nm.

Tieto údaje nikoho nenechajú na pochybách o tom, že to bude celkom súci rýchlik. Podľa aktuálne zverejnených predbežných údajov šprint z 0 na 100 km/h auto zvládne za  7,4 sekundy, ručička rýchlomera sa vyšplhá na hodnotu 217 km/h. O dostatok energie na približne 50 čisto elektrických kilometrov sa postará lithium-iontový akumulátor s kapacitou 13 kWh. Automobilka sa tiež stihla pochváliť výbornou hodnotou CO2. Priemerne by malo Tarraco FR PHEV do ovzdušia podľa metodiky WLTP vypustiť iba 50 g CO2.

Nebolo by to FR, aby vodič nemal k dispozícii komplexný balíček emócií. Karoséria preto dostane nielen špeciálny lak Fura Grey, ale aj športovú prednú masku, nové FULL LED reflektory, nový zadný spojler, prepracované zadné skupinové svetlá  a tiež zliatinové disky kolies s priemerom 19 a 20 palcov.

Táto prezentácia vyžaduje JavaScript.

V kabíne potešia napríklad elektricky nastaviteľné športové sedadlá s integrovanými opierkami hlavy, volant potiahnutý kožou a kontrastným prešívaním a hliníkové pedále. Súčasne s novinku SEAT uvádza aj prepracovaný multimediálny systém s uhlopriečkou 9,2 palca a novou generáciou navigácie. Hoci by tento SEAT mal hrať skôr na ekologickú strunu nebolo by veľkým prekvapením, ak by mal vodič k dispozícii aj možnosť voľby jazdného režimu.

Táto prezentácia vyžaduje JavaScript.

Ak už počítate peniaze na účte a niečo vám ešte chýba, zachovajte pokoj. Výroba novinky je naplánovaná až na rok 2020. Na trhu sa teda SEAT Tarraco FR PHEV objaví najskôr tesne pred letom.

Test SEAT Tarraco 2.0 TDI, poučil sa z chýb svojich súrodencov?

Foto: SEAT

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!