Domov News Facelift Volkswagen T-Roc takmer odhalený, na trh príde budúci rok !

Facelift Volkswagen T-Roc takmer odhalený, na trh príde budúci rok !

Volkswagen T-Roc facelift spyshots

Volkswagen vykonáva záverečné testovanie aktualizovanej verzie svojho crossoveru T-Roc. Podarilo sa získať aj fotografie bez maskovania.

Tieto obrázky odhaľujú ako štandardný model Volkswagen T-Roc, tak aj športový model T-Roc R-Line. Ukazujú, ako SUV s architektúrou z modelu Golf získa na osvieženie v polovici svojho cyklu isté úpravy.

Štýlové úpravy Volkswagenu zahŕňajú dvojicu nových LED svetlometov, ktoré do hlavných svetlometov začleňujú denné svetlá v tvare päťuholníka. Takisto model dostane aj novú grafiku zadných svetiel vzadu.

R Line bude viac agresívnejší, najmä vzhľadom

Medzi ďalšie aktualizácie patrí aj novo navrhnutá jednofarebná maska ​​chladiča, ktorá nahradila dvojitý pruh na maske tohto modelu pred faceliftom. Zmeny vpredu dopĺňa hrubšia chrómovaná mriežka chladiča a dvojica vyšších vstupov vzduchu pod svetlometmi. Športovejšia verzia R Line sa medzitým posunula bližšie k plnotučnému výkonnému SUV T-Roc R s agresívnejším predným nárazníkom. Približuje sa k dizajnu R-kových modelov a získava výraznejší predný splitter.

Jemné kozmetické úpravy faceliftu Volkswagen T-Roc by mali vyvážiť niektoré efektívnejšie motory, pričom sa očakáva, že sa objaví jednotka eTSI. Jedná sa o 1,5-litrový mild hybridný benzínový pohon s výkonom 148 koní. Tento motor je kombinovaný so sedemstupňovou automatickou prevodovkou DSG, 48-voltovým štartovacím generátorom a lítium-iónovou batériou.

Viacero variant pohonných ústrojenstiev

Výkon by sa mal s novou jednotkou zlepšiť. Ak potrebujete viac sily na predbiehanie, systém môže poskytnúť aj elektrické zvýšenie výkonu o 16 koní a 25 Nm. Rovnako ako predtým bude k dispozícii aj preplňovaný zážihový trojvalec s objemom 1,0 litra s výkonmi buď 108 koní alebo 128 koní. Očakáva sa iba jeden naftový motor. Pôjde o preplňovaný 2,0-litrový agregát s výkonom 148 koní. Bude k dispozícii iba so sedemstupňovou prevodovkou DSG. Je možné, že by Volkswagen mohol na modernizovanom modeli T-Roc predstaviť plug-in hybridné pohonné ústrojenstvo. Bude to prvýkrát, čo bude crossover obsahovať túto technológiu, ale k dispozícii bude až po uvedení na trh v roku 2022.

T-Roc facelift spyshots

T-Roc eHybrid bude dodávaný s osvedčeným pohonným ústrojenstvom PHEV spoločnosti Volkswagen, ktoré obsahuje 1,4-litrový preplňovaný štvorvalcový benzínový motor, elektrický motor a 13kWh lítium-iónovú batériu. Pohon pôjde na predné kolesá pomocou šesťstupňovej automatickej prevodovky. Celkový výkon a krútiaci moment by mali byť okolo 201 koní a 350 Nm. To by malo stačiť na obstojné výkonové hodnoty. Väčšina si však kúpi hybrid pre jeho účinnosť a schopnosť prekonať na jedno nabitie až viac ako 70 kilometrov čisto na elektrický pohon.

Interiér tiež s novinkami

Vo vnútri vozidla dôjde k ešte niekoľkým zmenám. Pričom T-Roc pravdepodobne získa 10-palcový digitálny displej pre združený prístroj a veľkú 10,25-palcovú obrazovku infotainmentu. Tento systém bude obsahovať aj hlasové ovládanie „Hello Volkswagen“ a bezdrôtové pripojenie Apple CarPlay, respektíve Android Auto. Ďalším prvkom výbavy bude head-up displej.

Medzi ďalšie nové technológie, ktoré budú s novou verziou T-Roc debutovať, patrí poloautonómny tempomat z najnovšieho modelu Golf. Tento systém umožňuje modelu T-Roc akcelerovať, riadiť a brzdiť na cestách až do rýchlosti 210 km/h. Samozrejme, na nemeckých diaľniciach !

Ceny a technické parametre budú zverejnené do konca tohto roka, pred oficiálnym predstavením modelu T-Roc, ktorá sa má konať v polovici roku 2022. Už teraz vidno, že Volkswagen neustále pracuje na vylepšeniach svojich modelov a T-Roc by mal byť ukážkou postupného napredovania. Uvidíme, či nás faceliftovaný model prekvapí ešte inými novinkami.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 5 / 5. Počet hodnotení 6

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

ZDROJAutoExpress
Predchádzajúci článokNový Abarth 695 Esseesse je exkluzívna limitka nasledujúca svojich predchodcov
Nasledujúci článokTEST Honda CRF1100L Africa Twin a mestská džungľa.