Domov News Facelift Volkswagen T-Roc takmer odhalený, na trh príde budúci rok !

Facelift Volkswagen T-Roc takmer odhalený, na trh príde budúci rok !

Volkswagen T-Roc facelift spyshots

Volkswagen vykonáva záverečné testovanie aktualizovanej verzie svojho crossoveru T-Roc. Podarilo sa získať aj fotografie bez maskovania.

Tieto obrázky odhaľujú ako štandardný model Volkswagen T-Roc, tak aj športový model T-Roc R-Line. Ukazujú, ako SUV s architektúrou z modelu Golf získa na osvieženie v polovici svojho cyklu isté úpravy.

Štýlové úpravy Volkswagenu zahŕňajú dvojicu nových LED svetlometov, ktoré do hlavných svetlometov začleňujú denné svetlá v tvare päťuholníka. Takisto model dostane aj novú grafiku zadných svetiel vzadu.

R Line bude viac agresívnejší, najmä vzhľadom

Medzi ďalšie aktualizácie patrí aj novo navrhnutá jednofarebná maska ​​chladiča, ktorá nahradila dvojitý pruh na maske tohto modelu pred faceliftom. Zmeny vpredu dopĺňa hrubšia chrómovaná mriežka chladiča a dvojica vyšších vstupov vzduchu pod svetlometmi. Športovejšia verzia R Line sa medzitým posunula bližšie k plnotučnému výkonnému SUV T-Roc R s agresívnejším predným nárazníkom. Približuje sa k dizajnu R-kových modelov a získava výraznejší predný splitter.

Jemné kozmetické úpravy faceliftu Volkswagen T-Roc by mali vyvážiť niektoré efektívnejšie motory, pričom sa očakáva, že sa objaví jednotka eTSI. Jedná sa o 1,5-litrový mild hybridný benzínový pohon s výkonom 148 koní. Tento motor je kombinovaný so sedemstupňovou automatickou prevodovkou DSG, 48-voltovým štartovacím generátorom a lítium-iónovou batériou.

Viacero variant pohonných ústrojenstiev

Výkon by sa mal s novou jednotkou zlepšiť. Ak potrebujete viac sily na predbiehanie, systém môže poskytnúť aj elektrické zvýšenie výkonu o 16 koní a 25 Nm. Rovnako ako predtým bude k dispozícii aj preplňovaný zážihový trojvalec s objemom 1,0 litra s výkonmi buď 108 koní alebo 128 koní. Očakáva sa iba jeden naftový motor. Pôjde o preplňovaný 2,0-litrový agregát s výkonom 148 koní. Bude k dispozícii iba so sedemstupňovou prevodovkou DSG. Je možné, že by Volkswagen mohol na modernizovanom modeli T-Roc predstaviť plug-in hybridné pohonné ústrojenstvo. Bude to prvýkrát, čo bude crossover obsahovať túto technológiu, ale k dispozícii bude až po uvedení na trh v roku 2022.

T-Roc facelift spyshots

T-Roc eHybrid bude dodávaný s osvedčeným pohonným ústrojenstvom PHEV spoločnosti Volkswagen, ktoré obsahuje 1,4-litrový preplňovaný štvorvalcový benzínový motor, elektrický motor a 13kWh lítium-iónovú batériu. Pohon pôjde na predné kolesá pomocou šesťstupňovej automatickej prevodovky. Celkový výkon a krútiaci moment by mali byť okolo 201 koní a 350 Nm. To by malo stačiť na obstojné výkonové hodnoty. Väčšina si však kúpi hybrid pre jeho účinnosť a schopnosť prekonať na jedno nabitie až viac ako 70 kilometrov čisto na elektrický pohon.

Interiér tiež s novinkami

Vo vnútri vozidla dôjde k ešte niekoľkým zmenám. Pričom T-Roc pravdepodobne získa 10-palcový digitálny displej pre združený prístroj a veľkú 10,25-palcovú obrazovku infotainmentu. Tento systém bude obsahovať aj hlasové ovládanie „Hello Volkswagen“ a bezdrôtové pripojenie Apple CarPlay, respektíve Android Auto. Ďalším prvkom výbavy bude head-up displej.

Medzi ďalšie nové technológie, ktoré budú s novou verziou T-Roc debutovať, patrí poloautonómny tempomat z najnovšieho modelu Golf. Tento systém umožňuje modelu T-Roc akcelerovať, riadiť a brzdiť na cestách až do rýchlosti 210 km/h. Samozrejme, na nemeckých diaľniciach !

Ceny a technické parametre budú zverejnené do konca tohto roka, pred oficiálnym predstavením modelu T-Roc, ktorá sa má konať v polovici roku 2022. Už teraz vidno, že Volkswagen neustále pracuje na vylepšeniach svojich modelov a T-Roc by mal byť ukážkou postupného napredovania. Uvidíme, či nás faceliftovaný model prekvapí ešte inými novinkami.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 5 / 5. Počet hodnotení 1

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!