Exteriérovky
Okrem už spomínanej prednej masky, ktorá sa až tak výrazne nezmenila ako aj predné svetlá, sa zmenili ostatné detaily. Agresívnejšie nasávacie otvory v oboch nárazníkoch, denné svetlomety sú doplnené o zvislé prvky a absentuje nám chrómová mriežka na maske. Zadok auta sa pozmenil hlavne v nárazníku, ktorý z fádnosti jednoliateho farebného plastu začína vynikať lichobežníkovou tmavou mriežkou po oboch stranách. Výrazne sa zmenili aj zadné svetlá, ktoré sa z neokresaných tvarov začínajú podobať trochu na zadné svetlá z Hyundai i20. Taktiež sa zmenil dizajn spätných zrkadiel.
Ďalej sa s faceliftom pridali aj ďalšie dve variantu laku karosérie, modrú a červenú. Samozrejme ostáva aj možnosť Bi-Tone, čiže miesto celistvého jednofarebného laku sa doplní čiernou, ktorá dá autu ešte lepší vzhľad a poteší hlavne mladých ľudí.
Interiérovky
Toyota Yaris sa bude predávať v kombinovanom čalúnení, látkovom a koženom, s výberom rôznych kombinácií farieb a poťahov. Trojramenný volant s príjemne vyzerajúcim poťahom, taktiež príjemné modré podsvietenie prístrojov. Stále ale budeme mať česť s nemožne vyzerajúcou riadiacou pákou, lacno vyzerajúce výduchy ventilácie ako aj v prvom facelifte a stredový panel sa taktiež moc nezmenil. Automobil sa bude predávať v roznych špecifických výbavách, druhá najlacnejšia (Mid) už zahŕňa displej infotainmentu s uhlopriečkou 4,2 palca, 15-palcové kolesá a chrómové ozdoby zvonka a čierne v interiéry nájdeme vo vyššej triede (Mid+).
Štvorvalcový motor s 1.33 Dual VVT-i (74kW) Toyota nahradila motorom s objemom 1496 cm3 (82kW/111k). Doplnilo ho vodou chladeným výfukovom potrubí. S týmto dokážeme z kľudu trhnúť hranicu 100km/h za 11 sekúnd.
Čo sa týka technických optimalizácií, pridali sa nové úchyty motoru (takže nebudeme cítiť toľko vibrácií ako tomu bývalo), upravený hnací hriadeľ, prídavný tlmič vo výfukovom systéme a optimalizovalo sa nasávanie s elektrickým posilovačom.
 Toyota taktiež chystá besnejšiu verziu modelu Yaris, s tromi dverami, krídlom a s asi 212 koňmi (156kW) a samozrejme hybridnú verziu. Vyzerá to tak, že Japonská automobilka má veľké plány s týmto modelom a my môžme len dúfať, že jeho jazdné vlastnosti budú stáť naozaj za to, a nedočkáme sa kazového a nudného auta v novom obale.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokBMW M760Li xDrive
Nasledujúci článokBMW posúva interaktívnosť ešte ďalej