Domov News Vieme koľko stojí najdrahší Peugeot súčasnosti, 508 PSE má takmer 400 koní

Vieme koľko stojí najdrahší Peugeot súčasnosti, 508 PSE má takmer 400 koní

Nová divízia Sport Engineered od značky Peugeot priniesla prvé modely v tejto úprave. Čo všetko sa ukrýva za modelmi Peugeot 508 Sport a 508 SW Sport?!

Na začiatok si povedzme niečo o agresívnom dizajne. Od základnej verzie sa Peugeot 508 Sport odlišuje výraznejšími nárazníkmi, bočnými prahmi a rozšírením rozchodov kolies. Navyše Sport Engineered dodala aj 20-palcové kolesá, ktoré značne prispievajú k športovému vzhľadu. Rovnako ako aj čierna maska chladiča, ktorú dotvárajú ďalšie prvky pre zlepšenie aerodynamiky. K zvýrazneniu siluety vozidla prispieva aj nová exkluzívna farba Selenium Grey s jemnými perleťami a prerušovaným dynamickým podpisom Kryptonite.

Výkon 360 koní vzniká vďaka kombinácii dvoch elektromotorov, spaľovacieho motora a pohonu všetkých kolies. Benzínový motor 1.6 PureTech s výkonom 200 koní + elektrický predný motor s maximálnym výkonom 110 koní spojený s 8-stupňovou elektrifikovanou automatickou prevodovkou + elektrický zadný motor s maximálnym výkonom 113 koní. Maximálny krútiaci moment je 520 Nm. Zrýchliť dokáže francúzska šelma z 0 na 100 km/h za 5,2 sekundy a maximálna rýchlosť je elektronicky obmedzená na 250 km/h.

Výbava

V sériovej výbave je súčasťou v rámci bezpečnosti a asistenčných systémov, 6 airbagov, elektrická parkovacia brzda s funkciou Hill Assist, predné a zadné parkovacie senzory + kamera, predné a zadné svetlomety s Peugeot Full LED Technológiou, Night Vision systém nočného videnia. Systém adaptívneho podvozku (Normal/ Sport/ Comfort), rozšírenie prednej nápravy o 24 mm a zadnej nápravy o 12 mm. Lepší brzdný účinok zaručujú športové ventilované 4-piestikové predné brzdy Peugeot Sport s priemerom 380 mm. Aktívna kapota pre ochranu chodcov pri zrážke, elektrochromatické vonkajšie spätné zrkadlá s funkciou automatického sklápania pri cúvaní, elektrického sklápania a vyhrievania. Balíček Pack Viditeľnosť, Pack Safety Plus a Drive Assist Plus a mnoho ďalšieho.

Pohodlie na palube

O komfort sa postarajú predné vyhrievané elektrický nastaviteľné sedadlá so zdravotným certifikátom AGR a masážnou funkciou, manuálne nastaviteľnou dĺžkou sedáku, na výber je poťah Alcantary alebo kože Sellier. Elektrické ovládanie predných a zadných okien s ochranou proti prívetiu, multifunkčný volant, dvojzónová klimatizácia, bezkľúčové odomykanie a štartovanie vozidla. Rádio s DAB tunerom a 10-palcovou obrazovkou, 3D navigačný systém a samozrejme funkcia Apple CarPlay a Android Auto. O skvelé počúvanie hudby sa postará Focal Premium Hi-Fi Systém. Nechýba ani funkcia Peugeot i-Cockpit s digitálnym zobrazovaním (prístrojový panel s 12,3″ displejom) a motívom Peugeot Sport Engineered.

Okrem iného patria do základnej výbavy aj spomenuté 20-palcové disky Exxar. Kryty spätných zrkadiel, lišty okien, strešné nosiče a predná maska chladiča, všetko v čiernej farbe. Športový zadný difúzor s čiernymi koncovkami na oboch stranách. V interiéri hliníkové pedále, predné prahové lišty tiež v čiernej lesklej farbe a logom Peugeot Sport Engineered. Tmavé obloženie stropu, osvetlenie interiéru s LED dotykovými lampičkami a modrým ambietným osvetlením. Výbava obsahuje aj nabíjací kábel a záruku na trakčnú batériu 8 rokov alebo 160.000 km.

Za príplatok 1 200€ je k dispozícii elektrické strešné okno s roletou. Vyhrievanie čelného skla je za 200€. Príplatková čierna metalíza Perla Nera je za 550€ a biela perleťová Nacré za 750€. Na záver zosilnená palubná jednofázová nabíjačka za 500€.

Aká je jeho cena?! 

Model Peugeot 508 Sport v spomínanej konfigurácii štartuje na cene 64 990€. Verzia Peugeot 508 SW Sport  na cene 66 290€. Vrátane 8 ročnej asistencie, 6 ročnej alebo 100 000 km zárukou a nabíjacou kartou na 10 000 km.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 5 / 5. Počet hodnotení 5

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokTEST Renault Arkana TCe 140 R.S. Line – auto s vlastným štýlom
Nasledujúci článokUdržateľnosť v praxi. Aj takto by sme mohli pomenovať nové Mini Strip