Domov News MG prichádza na Slovensko so širokou ponukou modelov. Ceny sú priam neuveriteľné

MG prichádza na Slovensko so širokou ponukou modelov. Ceny sú priam neuveriteľné

Na Slovensko prichádza staro-nová automobilka MG. Prináša pestrú ponuku modelov a tie ceny…sú priam bezkonkurenčné. Veď posúďte sami.

V roku 1924 založil William Morris Morris Garages. Tým sa začala písať 98 rokov dlhá etapa plná rekordov. Dokonca aj princ Charles si kúpil svoje MG. Ďalším dôležitým míľnikom je rok 2007, kedy vstupuje do hry SAIC Motor ako nový vlastník. V roku 2011 začína pre MG nová éra, nový dizajn a automobilka sa orientuje na celkom novú skupinu zákazníkov. V roku 2015 prišlo prve SUV a o dva roky neskôr prvý elektromobil.

Prítomnosť

Automobilová značka MG, pôvodom z Veľkej Británie má bohatú históriu. Po rokoch sa vracia späť a jej prioritami je priviesť na český a slovenský trh novú, ale z minulosti veľmi známu značku, ktorá začína prepisovať históriu predajov v Európe. Ponúknuť zaujímavé vozidlá plné moderných technológií, s prvkami nadštandardnej výbavy, ale aj s nadštandardnou zárukou. Umožniť zákazníkom získať vozidlá bez dlhého čakania a za zaujímavé ceny pod úrovňou hlavnej konkurencie v segmente.

MG ZS 

Model ZS začína s cenou 16 990 eur s benzínovým, atmosférickým motorom s objemom 1,5 litra (106 koní). Ak by ste chceli litrový trojvalec (111 koní), ten dostanete od 19 790 eur s druhou najvyššou výbavou, najvyššia výbava stojí stále prijateľných 21 190 eur. Hlavne by sme chceli upriamiť pozornosť na samotnú výbavu, ktorá je naozaj bohatá. Už v základnom stupni Essential totiž dostanete 6 airbagov, predné Bi-LED svetlomety, zadné parkovacie senzory, digitálnu klimatizáciu, tempomat, audiosystém s 10,1 palcovým displejom, 17 palcové kolesá a podpora Apple Car Play a Android Auto.

B-SUV 

Nové ZS prešlo na jar 2020 modernizáciou, plní úlohu skvelého zástupcu segmentu B-SUV a ponúka veľmi dobrú hodnotu za vynaložené peniaze. ZS je súčasne obchodne najúspešnejším modelom MG a vozidlo bolo starostlivo testované, a teda aj ladené v Európe na britských cestách. Okrem vysokej úrovne bezpečnosti si pri jazde posádka vychutná ideálne variabilný interiér a veľký batožinový priestor. Na pohon slúžia dva zážihové motory: menší preplňovaný priamovstrekový trojvalec s objemom 1,1 litra ponúka výkon 82 kW, a väčší štvorvalec 1,5 litra. Okrem toho ale najnovšie existuje aj elektrická verzia ZS EV. Tá ponúka výkon 115 kW a na jedno nabitie prejde až 440 km.

MG EHS 

Nové EHS hneď na prvý pohľad zaujme svojim atraktívnym dizajnom jasne ukazujúce na jeho SUV schopnosti. Pri vývoji bola venovaná značná pozornosť kvalite a výberu špičkových materiálov palubnej dosky aj celého komfortného interiéru. Centrálna dotyková obrazovka infotainmentu sa chváli uhlopriečkou 10,1 palcov. Z výberu bezpečnostných technológií stojí za zmienku MG Pilot, ktorý zastrešuje hneď niekoľko dôležitých asistenčných systémov naraz a ktorý dokáže do rýchlosti 19,2 km/h auto sám zastaviť. Na detekovanie priestoru pred vozidlom EHS využíva kombináciu kamery a radaru. K pohonu HS/EHS slúži zážihový preplňovaný štvorvalec 1,5 s výkonom 119 kW, alebo vo verzii PHEV plug-in hybridná hnacia jednotka, ktorá ponúka systémový výkon 190 kW. Unikátna je napríklad desaťstupňová prevodovka kombinujúca 4 stupne pre elektromotor a 6 stupňov pre spaľovací motor. Čisto elektrický dojazd na jedno nabitie je 52 km.

Koľko stojí? 

SUV segmentu C stojí v bohato vybavenom základe Emotion 35 590 eur. Vozidlo bude vybavené prednými a zadnými parkovacími senzormi, zadnou parkovacou kamerou, vyhrievaním predných sedadiel, elektricky nastaviteľné sedadlo vodiča, automatická dvojzónová klimatizácia, adaptívny tempomat, 18 palcové kolesá a dva displeje (10,1 a 12,3 palcov). Je jasné, že toto SUV už patrí do vyššej kategórie a jeho základ je naozaj nadštandardne vybavený.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 3.2 / 5. Počet hodnotení 6

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokVyskúšali sme OBDeleven, dokáže odomknúť výbavu auta za tisícky eur?
Nasledujúci článokTEST Škoda Kodiaq RS VS. SEAT Tarraco FR – kufor, ceny, zrýchlenie a RALLY