Domov News Porsche poodhaľuje facelift modelu Cayenne Turbo GT

Porsche poodhaľuje facelift modelu Cayenne Turbo GT

Porsche pripravuje update pre svoj obľúbený model Cayenne Turbo GT. Súčasná tretia generácia Porsche Cayenne sa predáva od roku 2017, takže facelift už začína byť nevyhnutný.

Obrázky faceliftovaného Turbo GT ukazujú štýl karosérie kupé. Všeobecne sa očakáva, že Porsche Cayenne Turbo GT bude opäť ponúkané len vo forme kupé. Úroveň kamufláže na týchto testovacích autách minimalizovali. To naznačuje, že k úplnému odhaleniu by mohlo dôjsť do konca tohto roka. Modely Cayenne Turbo a Cayenne S majú rovnakú prednú časť s väčšími, re-dizajnovanými svetlometmi. Dopĺňa ich mierne reprofilovaná predná maska s tenšími smerovými svetlami.

Zdroj: AutoExpress
Prepracované svetlá a lepší spojler

Obrázky faceliftovaného Cayenne tiež ukazujú, že kapota prejde istými úpravami. Po jeho dĺžke vidíme dvojicu užších pruhov a spodný predný nárazník podľa všetkého získal sadu ešte väčších prívodov vzduchu pod svetlomety. Vzadu dostanú Cayenne a Cayenne Coupe prepracované zadné svetlá LED a nový difúzor. Štandardné SUV premiestni poznávaciu značku pod dvere batožinového priestoru. Jedinou ďalšou zjavnou zmenou je vylepšený spojler pre model typu kupé.

Modely Turbo GT dostanú na mieru vyrobený predný nárazník, o 25 mm väčší strešný spojler, 22-palcové kolesá a centrálny výfukový systém s dvojitým výstupom. Turbo GT by tiež malo sedieť o 7 mm nižšie ako GTS.

Pod kapotou viac výkonu

Ako najšportovejší model v rade Cayenne by Turbo GT malo dostať rovnaký 4,0-litrový motor V8 ako predchádzajúci model. Odchádzajúca generácia Turbo GT ponúka výkon 631 koní a krútiaci moment 850 Nm. V spojení s pohonom všetkých štyroch kolies dokáže zrýchliť z 0 na 100 kilometrov za hodinu za 3,1 sekundy. Maximálna rýchlosť je 300 kilometrov za hodinu. Nový model však prinesie mierne vylepšenia vo všetkých spomínaných oblastiach.

Faceliftované Porsche Cayenne pri testovaní v špičkovej výbave Turbo S E-Hybrid, dostane obrovské 10-piestikové brzdové strmene. Najnovšie obrázky ukazujú starší dizajn kolies, ale predpokladá sa, že nový facelift prinesie aj nové dizajny zliatinových diskov pre model Cayenne.

Zdroj: AutoExpress
Ako s hybridom ?

Ako najvýkonnejšie SUV v zostave Porsche bude faceliftovaný Cayenne Turbo S E-Hybrid využívať 4,0-litrový motor V8 s dvoma turbodúchadlami v kombinácii s elektromotorom. V odchádzajúcom modeli táto jednotka produkuje 671 koní a krútiaci moment 770 Nm. Facelift si pravdepodobne požičia modernizovanú verziu rovnakého hnacieho ústrojenstva, akou disponuje model Panamera Turbo S E-Hybrid. Toto hnacie ústrojenstvo prináša výkon na úrovni 690 koní.

Pod karosériou bude faceliftovaný Cayenne využívať rovnakú platformu MLB ako jeho predchodca. Treba však podotknúť, že platforma si prejde niekoľkými vylepšeniami. Inžinieri Porsche pravdepodobne preladia nastavenia odpruženia, aby sa zlepšila jazda a ovládateľnosť. Existujúce motory by sa mohli aktualizovať, aby poskytovali lepší výkon a efektivitu.

Zdroj: AutoExpress
Interiér s väčšími zmenami

Vo vnútri nájdeme výraznejšie zmeny. Fotografie interiéru odhaľujú prepracovanú stredovú konzolu, ktorú zjednodušili a disponuje jedným radom tlačidiel a veľkým ovládačom hlasitosti. Pod týmito ovládacími prvkami je vidieť aj pár zásuviek USB-C.

Zdroj: AutoExpress

Veľký volič prevodovky súčasného modelu nahradí vo facelifte kratší, rovnaký ako ten, ktorý sa nachádza v najnovšom modeli 911. Z modelu 911 sa do faceliftovaného Cayenne dostane aj volant. Rovnako ako v prípade súčasného modelu bude faceliftovaný Cayenne využívať nastavenie infotainmentu Porsche PCM 6.0, ktoré sa ovláda cez 12,3-palcový dotykový displej. Systém obsahuje pripojenú inteligentnú satelitnú navigáciu, „prirodzené“ hlasové ovládanie, Android Auto a Apple CarPlay. Očakáva sa, že Cayenne predstavia začiatkom budúceho roka spolu s faceliftovaným Cayenne Coupe.

 

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokTEST Suzuki Vitara DualJet Hybrid AllGrip – diétna verzia hybridu chutí pomerne dobre
Nasledujúci článokZa dobrotu na žobrotu. Lidl ukončil nabíjanie zadarmo, toto sú nové ceny