Domov News CLE nezomiera. Mercedes predstavuje nové coupé CLE

CLE nezomiera. Mercedes predstavuje nové coupé CLE

Mercedes-Benz nekončí s výrobou športovo ladených vozidiel. Známy model CLE nezomiera a využíva technológiu z triedy C a E.

Na náš, európsky trh sa z počiatku dostane kupé. A to už v Novembri. Neskôr príde aj otvorená verzia pre tých, ktorí majú radi vietor vo vlasoch. Proporcie vozidiel karosérie kupé ostávajú nezmenené. Výrazne naklonený áčkový stĺpik, dlhší zadný previs a veľké kolesá. Tieto proporcie hovoria za všetko. Trieda CLE tak neostáva nič dlžná svojej povesti.

 

Výrazné tvarovanie kapoty poukazuje na osadenie dobre známeho šesťvalca. Predná maska je vybavená žraločím nosom s aktuálne plochými LED svetlami a charakteristickým dizajnom chladičovej masky. Zadná časť vozidla je formovaná splývavými plochami a decentnými prechodmi. Zadné full-LED svetlomety majú svojrázne 3D stvárnenie.

Trošku k číslam. Nové CLE coupé má na dĺžku 4.850 mm, šírku 1.860 mm a na výšku 1.428 mm. Je tak najväčším coupé vozidlom vo svojej triede. CLE coupé narástlo o 25 mm. Ponúka tak viac priestoru ako štandardné C coupé. Batožinový priestor sa zväčšil o 60 mm a podľa slov nemeckej automobilky sa do vnútra zmestia tri golfové vaky.

Interiér vozidla ide aktuálnym trendom a tak nikoho neprekvapí osadenie 12,3“ digitálny displej spolu s 11,9“ centrálnym displejom orientovaným na vodiča. Výrazným prvkom sú taktiež aj predné sedadlá so športovou tématikou, ktoré boli špeciálne navrhnuté pre model CLE. V kombinácií s voliteľne dodávaným ozvučením Burmester sa v nich nachádzajú dva reproduktory v hlavových opierkach. Vďaka ukotveniu reproduktorov v opierkach a technológií Dolby Atmos a Spatial Audio bude pôžitok z hudby ešte efektívnejší.

CLE coupé preberá množstvo vychytávok z novej triedy E. Nová architektúra elektroniky a tretej generácie infotainmentu MBUX spraví z novinky najinteligentnejšie coupé s trojcípou hviezdou na kapote. Ponúka mimoriadne interaktívnu zábavu s aplikáciami od poskytovateľov z tretích strán a novú úroveň individuálneho prispôsobenia podľa šoféra.

Motorizácie sú všetky s mild-hybridným systémom 48V. Na výber sú štvorvalcové agregáty, kde najvýkonnejším bude 3,0-litrový šesťvalec označený ako CLE 450 4MATIC. Nakoľko sa jedná o coupé, podvozok išiel o 15 milimetrov nižšie. O čo najlepšie držanie na ceste a ovládanie sa postará dynamické ovládanie poybov karosérie s adaptívnym tlmením na oboch nápravách. Uhol natočenia kolies predstavuje 2,5°. Priemer otáčania sa tak zmenšil o 0,5 cm.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 5 / 5. Počet hodnotení 1

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

ZDROJcaranddriver.com
Predchádzajúci článokNový Hyundai Santa Fe dostane 21” a štvorvalec
Nasledujúci článokRimac Nevera vs McMurtry Speirling vs Red Bull F1. Ktoré je najrýchlejšie na 1/4 míle?