Domov Recenzie PRVÁ JAZDA: Škoda Superb SCOUT, prichádza vytúžená verzia!

PRVÁ JAZDA: Škoda Superb SCOUT, prichádza vytúžená verzia!

Faceliftovaná Škoda Superb prichádza vo verzií Scout. Prináša sériovo pohon 4×4, Off Road režim, vyššiu svetlú výšku ale aj mnoho ďalšieho. Počas prvých jázd sme vyskúšali obe dostupné motorizácie a prinášame vám prehľad prvých jazdných zážitkov.

Škoda Superb SCOUT - Startstop.sk - PRVÁ JAZDA

Najväčším lákadlom pre tento model by sme mohli označiť povzbudzujúci fakt, že už v štandardnej výbave bude mať Scout pohon všetkých kolies. A to je niečo, čo dnešným samozvaným „terénnym predátorom“ chýba. Ešte aj mini a klasické SUV modely, ktoré sa tvária podniknúť neočakávanú cestu, toto privilégium niekedy nemajú.

Ako už sme pri verzii vozidiel Scout zvyknutý, oči zákazníka upútajú oplastované prvky karosérie a vyššiu svetlú výšku. Tá sa v tomto prípade oproti klasickému Superbu zvýšila o 15 milimetrov. Síce sa to nezdá ako veľká zmena, ale podvozok ju určite ocení.

V ústrety evolúcii kráča aj schopnosť podvozka premeniť sa pomocou režimu Off-road na nebojácneho junáka schopného prejsť nepriaznivými podmienkami. Aj keď.. Sú 18 palcové kolesá práve tou najvhodnejšou možnosťou na hrboľaté cesty? Ak sa chcete v meste blysnúť, Škodovka ponúka na výber aj 19 palcové disky v štandardnom dvojfarebnom prevedení.

V interiéri by ste okrem zopár nových tlačidiel asi nič nečakali, ale auto sa bude snažiť s vami naozaj komunikovať. Hlavne čo sa týka vozovky. Špeciálna „terénna“ obrazovka bude vodiča informovať vždy o stave a zmene povrchu, po ktorom práve Scout jazdí.

Okrem toho sa do kabíny dostal aj voliteľný drevený dekor, estetické prúžky zobrazujúce logo Scout a originálne čalúnenie sedadiel s kontrastným prešívaním. Ako to už býva, za príplatok si môže kupujúci objednať sedačky pokryté kombináciou kože a Alcantary s hnedým prešitím.

Vkusný Superb sa pripojí k trom ďalším súrodencom radu Scout, ktoré pochádzajú z modelov Octavia, Karoq a Kodiaq. Našťastie sa pod kapotu bude montovať iba najvyššia kubatúra, a to benzínový alebo naftový dvojliter. 2.0 TSI so sebou prinesie výkon 272 konských síl a 350 Nm, pričom verzia 2.0 TDI sa môže pochváliť väčším krútiacim momentom 400 Nm a silou 190 koní. Obe verzie Scoutu budú prepojené výhradne pomocou sedemstupňovej prevodovky DSG.

Zdroj: startstop.sk

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokŠkolský projekt premenil vlajkovú loď BMW na luxusný pick-up
Nasledujúci článokBentley EXP 100 GT: Storočnicu oslavuje Bentley vo veľkom štýle