Domov SPRÁVY News Mohli by na ňom vyučovať geometriu. Nové auto zásadne zmení budúcnosť tradičnej...

Mohli by na ňom vyučovať geometriu. Nové auto zásadne zmení budúcnosť tradičnej značky

Foto: Fiat

FIAT odhaľuje prvé obrázky modelu Grande Panda. Ide o prvého zástupcu z radu vznikajúcej rodiny rôznych druhov automobilov inšpirovaných modelom Panda z 80. rokov minulého storočia.

Nový Fiat Grande Panda je prvým modelom postaveným na novej multienergetickej platforme. Talianska automobilka sa totiž rozhodla uskutočniť prechod z lokálnej výroby na celosvetovú ponuku prostredníctvom spoločnej globálnej platformy. Zástupcovia značky potvrdili, že Grande Panda dorazí do Európy, na Stredný východ a do Afriky. Vo všetkých týchto regiónoch bude k dispozícii v elektrickej aj hybridnej verzii.

Fiat Grande Panda
Foto: Fiat

Nedajte sa pomýliť stavbou karosérie a proporciami, Grande Pande je v skutočnosti vozidlo segmentu B s dĺžkou kratšou ako 4 metre. Avšak vďaka dobre zorganizovanému priestoru poskytne pohodlné sedenie pre 5 osôb.

FIAT je celosvetovo najpredávanejšou značkou koncernu Stellantis a tento rok oslávi 125. výročie svojho založenia. Pri tej príležitosti uvedie na trh prvý model stojací za podvozkovej platforme Smart Car. Na nej budú postupne vznikať ďalšie nové modely, a to každý rok minimálne až do roku 2027. Nová platforma bola vyvinutá tak, aby umožnila vytvárať mnoho rôznych vozidiel a reagovať tak na potreby zákazníkov na celom svete.

Fiat Grande Panda
Foto: Fiat

Bližšie technické údaje ani konkrétne informácie o pohonných jednotkách FIAT zatiaľ nezverejnil.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 5 / 5. Počet hodnotení 4

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

ZDROJTS FIAT
Predchádzajúci článok120-ročná automobilka s logom bociana ukázala nechutne drahý hyperšport
Nasledujúci článokJazdenku z AAA AUTO si kúpilo už vyše 300-tisíc Slovákov
Práci redaktora sa venujem už viac než 20 rokov. Začínal som na portáli Autovia.sk, neskôr som sa stal členom redakcie magazínu Stop. Od roku 2022 som šéfredaktorom portálu startstop.sk.