Audi e-tron GT quattro prešlo modernizáciou. Nové verzie zlepšujú dojazd, výkon, nabíjanie a jazdné vlastnosti.
Nové varianty série e-tron GT majú svoj charakteristický vzhľad. Audi S e-tron GT má elegantný športový charakter. Jeho predná časť je výrazná vďaka čiernej maske, ktorá odráža dizajnový jazyk modelov e-tron. Výduchy na vzduch v prednom nárazníku zabezpečujú optimalizované prúdenie vzduchu okolo predných kolies. V zadnej časti dominuje aerodynamický difúzor s vertikálnymi lamelami. Prednú nápravu poháňa synchrónny motor s permanentnými magnetmi s výkonom 176 kW (239 k). Novo vyvinutý je aj elektromotor na zadnej náprave, tiež synchrónny s permanentnými magnetmi (PSM). Má rovnakú veľkosť ako PSM v modeloch RS e-tron GT a RS e-tron GT performance. Maximálny celkový výkon pohonnej sústavy v S e-tron GT je 500 kW (679 k) a zrýchli z 0 na 100 km/h za 3,4 sekundy.

Modernizované Audi RS e-tron GT je teraz ešte športovejšie, čo už vidíme na prvý pohľad vďaka radikálnejšiemu vzhľadu prednej časti. Na prednej aj zadnej náprave sa nachádzajú rovnaké elektromotory ako v Audi S-etron GT, avšak v RS e-tron GT dosahujú maximálny výkon 630 kW (856 k), čím stovku zvládne za 2,8 sekundy.

Vrcholom ponuky je Audi RS e-tron GT performance, ktorý je zároveň prvým elektrickým modelom nesúcim označenie RS performance. Vrcholový model sa vyznačuje jedinečnými dizajnovými prvkami a od RS e-tron GT sa odlišuje voliteľnou matnou, zatmavenou karbónovou strechou v kombinácii s voliteľnými karbónovými kamuflážnymi prvkami na nárazníku, dverách, difúzoroch a bočných zrkadlách. Tieto prvky majú u Audi premiéru a sú určené výlučne pre modely s označením RS. Audi RS e-tron GT performance má upravenú výkonovú elektroniku na prednej náprave s prepracovaným pulzným meničom. RS e-tron GT performance poskytuje výkon 680 kW (925 k) a na stovku vystrelí za 2,5 sekundy. To z neho robí najvýkonnejšie sériové auto, aké kedy Audi vyrobilo.

Brzdy a hmotnosť
Nezabudlo sa ani na to najdôležitejšie. Nový je brzdový systém so štandardnými oceľovými kotúčmi. Strmene sú voliteľne dostupné v červenej farbe. Oba modely RS obsahujú brzdové kotúče potiahnuté karbidom, ktoré sú pri modeli S voliteľné. Brzdové strmene sa dodávajú podľa výberu zákazníka v čiernej, červenej alebo oranžovej farbe. Audi ponúka karbón-keramické kotúče pre všetky modely e-tron GT s desaťpiestikovými strmeňmi, štandardne v antracitovej farbe a na želanie sú dostupné v červenej farbe.

Napriek výraznému nárastu výkonu sa Audi podarilo znížiť hmotnosť elektromotora na zadnej náprave približne o desať kilogramov prepracovaním komponentov, ako sú ľahší rotor a stator. Zopár kilogramov sa ušetrilo aj optimalizáciou chladiaceho systému. Audi posilnilo hnací hriadeľ v hnacom ústrojenstve, aby zabezpečilo plynulé rozloženie výkonu a ďalej prepracovalo elektroniku zodpovednú za distribúciu pohonu všetkých kolies, pričom ju optimalizovalo pre všetky režimy Audi drive select.
