Európa nie je naklonená pick-upom. Jednoducho, na starom kontinente si toto auto kúpi len niekto, kto chce vytŕčať z radu. Absolútne opačná situácia je napríklad v USA, ale ani tento kontinent nás v prípade tohto modelu nezaujíma.
My sa v prípade tohto modelu budeme orientovať skôr na Južnú Ameriku, Stredný východ a Afriku. Tam presne patrí cenovo dostupný model s korbou od francúzskej automobilky. A pritom nejde o žiadneho krpca. Rozmery inovovaného modelu Peugeot Landtrek sú v rámci trhovej triedy: verzia s dvojitou kabínou je dlhá 5,33 metra, verzia s jednou kabínou má dĺžku 5,39 metra, obe so šírkou 1,92 metra. Peugeot tento model aktualizoval a pritom nejde o model so slabým predajom. Landtrek sa naďalej etabluje v segmente jednotonových pick-upov, ktorých ročný trhový potenciál predstavuje 2,5 milióna kusov.
Až trojica motorov
Peugeot Landtrek sa môže pochváliť naftovým 4-valcovým motorom Multijet s objemom 2 184 cm3 s výkonom 200 koní a štedrým krútiacim momentom 450 Nm. Zaručuje vysoký výkon, pričom svoju účinnosť preukázal aj v iných modeloch automobilky. Kombinuje sa s novou 8-stupňovou automatickou prevodovkou. S týmto motorom je k dispozícii aj 6-stupňová manuálna prevodovka. Pridanie tohto motora v závislosti od krajiny má za cieľ pomôcť splniť všetky potreby a prispôsobiť sa každému trhu. Ďalšou možnosťou je 1,9-litrový dieselový motor s výkonom 150 koní a krútiacim momentom 350 Nm (v kombinácii so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou) a 2,4-litrový benzínový motor s výkonom 210 koní a 320 Nm (k dispozícii so 6-stupňovou manuálnou alebo automatickou prevodovkou prevodovkou). To ukazuje celkovú rozmanitosť a preferencie toho-ktorého trhu.
Nové a veľké displeje
Moderný dizajn palubnej dosky vylepšeného modelu Peugeot Landtrek sa točí okolo veľkorysej konzoly a veľkého centrálneho 10-palcového HD dotykového displeja. Navyše, rozhranie dotykovej obrazovky je teraz bezdrôtové a je kompatibilné s Apple CarPlay/Android Auto. Prepínače pod centrálnou obrazovkou poskytujú rýchly prístup k základným funkciám. Nový je aj digitálny prístrojový 7-palcový združený prístroj optimalizuje radosť z jazdy a efektivitu, rovnako ako volant, ktorý obsahuje ovládacie prvky adaptívneho tempomatu, ako aj nové logo Peugeot.
Veľkorysý interiér
V druhom rade je na výber medzi dvoma samostatnými sedadlami s centrálnou lakťovou opierkou a 3-miestnou lavicou Multiflex. Druhá možnosť je výsledkom odborných znalostí značky v oblasti úžitkových vozidiel. Stredovú časť je možné sklopiť a vytvoriť tak lakťovú opierku/pracovnú policu, alebo je možné sklopiť stredovú časť a časť pre cestujúcich na nakladanie predmetov s hmotnosťou do 75 kg. Modularita zadného sedadla vo verzii s dvojitou kabínou je zabezpečená sklopným operadlom, ktoré poskytuje možnosť delenia v pomere 60/40 alebo 100 %. Po sklopení znesú operadlá dodatočnú záťaž. Dve úchytky Isofix navyše zaisťujú bezpečnosť a uloženie detských sedačiek. Kabína je mimoriadne priestranná, so šírkou pre ramená 1,55 metra v druhom rade a minimálnou veľkosťou priestoru pre nohy 50 mm. Pohodlne usadí až šesť cestujúcich (v závislosti od verzie).
Plejáda systémov
Nový Landtrek má novú permanentnú prevodovku pohonu všetkých štyroch kolies pre vyššiu bezpečnosť a efektivitu na každom type povrchu. Má štyri jazdné režimy, ktoré sa prispôsobia každému použitiu na ceste aj mimo nej: Normal, Sport, Snow a Sand. Informácie na centrálnom displeji uľahčujú jazdu v teréne zobrazovaním informácií o stave prevodovky a diferenciálu, režime jazdy, náklone vozidla, atď. Bezpečnostné prvky sú vylepšené pridaním automatického núdzového brzdenia, adaptívneho tempomatu s funkciou stop & go a detekciou mŕtveho uhla ako štandard. Zadné brzdy navyše používajú kotúče namiesto bubnov. Landtrek si zachováva svoju veľkorysú výbavu, ktorá zahŕňa uzamykateľnú prevodovku 4×2 alebo 4×4 s krátkymi prevodmi, ESP, systém kontroly priľnavosti pri klesaní, varovanie pred opustením jazdného pruhu a pomoc pri odťahovaní.