Domov SPRÁVY News Zemetrasenie v Dacii. Na čelo značky prichádza manažérka z Mercedesu

Zemetrasenie v Dacii. Na čelo značky prichádza manažérka z Mercedesu

Foto: startstop.sk, Marek Gorozdos

Doterajší CEO značky Dacia, Denis Le Vot, spoločnosť opúšťa a na jeho miesto nastupuje Katrin Adt. Tá predtým pôsobila ako viceprezidentka v spoločnosti Mercedes. V rámci novej organizačnej štruktúry bude podriadená riaditeľovi pre rast skupiny Renault Fabriceovi Camboliveovi.  

 „Pod Denisovým vedením sa značka Dacia stala silnou značkou s atraktívnou ponukou vozidiel a širšou zákazníckou základňou. V mene skupiny Renault by som chcel vyjadriť Denisovi vďaku za všetky jeho úspechy v priebehu rokov. Chcel by som privítať Katrin Adtovú, ktorej skúsenosti v automobilovom priemysle budú pre Daciu kľúčovým prínosom,“ povedal François Provost, generálny riaditeľ skupiny Renault.

Katrin Adt má takmer 26 rokov skúseností v automobilovom priemysle. Pracovala pre spoločnosti Daimler, respektíve Mercedes-Benz. Vďaka právnickému vzdelaniu zastávala rôzne vedúce pozície. Bola generálnou riaditeľkou spoločnosti Mercedes-Benz v Luxembursku, viceprezidentkou pre rozvoj ľudských zdrojov v spoločnosti Daimler, generálnou riaditeľkou značky Smart a následne generálnou riaditeľkou spoločnosti Mercedes-Benz Own Retail Europe. Nedávno viedla oddelenie podnikového auditu v spoločnosti Mercedes-Benz. Počas kariéry zameranej najmä na predaj a maloobchod viedla Katrin niekoľko zásadných transformácií vrátane prechodu spoločnosti Smart na 100 % elektrickú značku. Katrin sa tiež silne angažuje v podpore diverzity a mentoringu žien v oblasti technológií.

Foto: Dacia

„S nadšením sa pripájam k skupine Renault a preberám kormidlo značky Dacia. Je mi cťou prispieť k napísaniu ďalšej kapitoly jej pozoruhodného úspešného príbehu spolu s výnimočným tímom. Formovanie podnikania pre budúcnosť bolo vždy mojou hnacou silou. Dnes sa nachádzame v kľúčovom momente – technologicky aj spoločensky – v našom vzťahu k automobilu. Dacia neustále preukazuje relevantnosť svojho prístupu prostredníctvom produktov, ktoré hlboko rezonujú s očakávaniami zákazníkov. Dacia nie je len značka, ale predstavuje odvážnu, inteligentnú a dostupnú víziu mobility. S energiou, ambíciami a spoločným zmyslom pre cieľ budeme naďalej spochybňovať konvencie a prinášať našim zákazníkom zmysluplnú hodnotu,“ uviedla Katrin Adt, generálna riaditeľka spoločnosti Dacia.

Dacia Bigster Hybrid
Foto: startstop.sk, Marek Gorozdos

Ďalšie zmeny v štruktúre značky Renault

Nový generálny riaditeľ skupiny Renault François Provost po svojom vymenovaní 31. júla oznámil sériu zmien vo vedení. Aby sme zvládli budúce výzvy, potrebujeme organizáciu, ktorá sa rozhoduje rýchlejšie, koná inteligentnejšie a zostáva bližšie k našim zákazníkom. Dnešné zmeny vo vedení spájajú talentovaných manažérov s hlbokými znalosťami odvetvia, silnými odbornými znalosťami a predovšetkým s vnútornou dôveryhodnosťou, ktorá im umožňuje dosiahnuť zmenu,“ povedal Provost.

Foto: Renault

Okrem zmene na pozícii CEO značky Dacia bol Fabrice Cambolive menovaný do novovytvorenej pozície riaditeľa pre rast, popri svojej funkcii generálneho riaditeľa značky Renault. V tejto pozícii bude Cambolive dohliadať na značky Renault aj Dacia, čím zabezpečí jednotný strategický prístup a maximalizuje príjmy naprieč trhmi. To umožní skupine Renault plne využiť výhody identity a trhového postavenia každej značky. Fabrice Cambolive bude tiež viesť medzinárodný rozvoj skupiny, pričom prioritnými trhmi budú India, Latinská Amerika a Kórea. Bude tiež zodpovedný za zabezpečenie bezproblémovej zákazníckej skúsenosti v oblasti digitálnych technológií, marketingu, siete predajcov, popredajných služieb a maloobchodu vlastneného skupinou Renault, v úzkom prepojení s finančnými službami.  

Alpine A390
Foto: Alpine

Inžinierstvo pre skupinu Renault aj spoločnosť Ampere bude riadiť Philippe Brunet, ktorý bol vymenovaný za hlavného technologického riaditeľa. Jeho pozícia bola vytvorená s cieľom urýchliť inovácie a realizáciu vývoja a zlepšiť koordináciu s plánovaním produktov, kvalitou, obstarávaním, výrobou a dodávateľským reťazcom. Philippe Brunet sa postaral o podstatné skrátenie vývojových lehôt v projekte nového Twinga a teraz bude riadiť ďalšiu fázu inžinierskej transformácie skupiny Renault. Nahrádza Philippa Kriefa, ktorý zostáva generálnym riaditeľom značky Alpine.            

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!