Predstavovať triedu G zrejme netreba a nie to ešte v úprave od dvorného úpravcu Brabus. Ten pred rokom predstaviť doposiaľ najvýkonnejšie G-čko s názvom Brabus G 900.

Samotný Mercedes-Benz triedy G má takmer 40-ročnú históriu a tento rok sa konečne dočkalo aj novej generácie. Ani Brabus však nepotrebuje špeciálnu propagáciu, aby na seba upozornil. Tento renomovaný nemecký úpravca o zaujímavé počiny jednoducho nemá núdzu. Práve vo Frankfurte bol minulý rok v ich prepchatom tuningovom stánku predstavený naozaj extrémny kúsok, ktorý doslova kričal do sveta. Brabus G 900 „ONE OF TEN“.

Išlo o upravené Géčko v jeho najšialenejšej a najvýkonnejšej podobe – Mercedes-AMG G65. Pod kapotou sa nachádzal 6,0-litrový dvanásťvalec s výkonom 463 kW (630 koní). Brabus však zachoval tradíciu a motor „trošku“ vyladil. Z pôvodného „šesťlitra“ sa razom stal motor s objemom 6,3-litra. Pohonné ústrojenstvo tak dostalo nové vstrekovanie paliva, väčšie turbodúchadlá, nové sanie, novú výfukovú sústavu a v neposlednom rade novú riadiacu jednotku.

Výsledkom sa tak stala preplňovaná 6,3-litrová V12-tka s výkonom 662 kW (900 koní) a krútiacim momentom.. ehm.. 1 500 Nm. Ten je však elektricky obmedzený „iba“ na 1 200 Nm. Z pokoja na hranicu 100 km/h táto krabica vystrelí za 3,9 sekundy a maximálka tohto monštra je 270 km/h.

Úpravám sa nevyhol ani exteriér, či interiér. Chýbať nemohol rozšírený bodykit z karbónových vlákien, boli taktiež pridané viaceré nové nadstavce a sekundárne LED svetlomety. Automobil obúval 23-palcové kolesá Brabus Platinum Edition.

Interiér bol prerobený do 4-miestnej luxusnej konfigurácie, ktorú tvorí samostatne a plne elektrická štvorica kresiel. Chýbať nemohla ani prešívaná koža, hviezdny strop, či nové dekory. Edícia pozostávala iba z desiatich kusov a každý jeden exemplár mal cenovku 666 000 eur.

Zdroje: gtspirit.com | startstop.sk

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

ZDROJgtspirit.com
Predchádzajúci článokBack in time: Škoda Popular – predchodca Fabie?
Nasledujúci článokVolkswagen Golf 8 neustrážili pred špionážnymi fotografiami!