Harmony Intelligent Mobility Alliance (HIMA) otvorila predobjednávky pre svoj úplne nový model M7 s cenou začínajúcou na 288 000 juanov (34 500 eur), ktorá je k dispozícii vo variantoch BEV a EREV. Počet prijatých objednávok prekročil podľa carnewschina 20 000 kusov len za desať minút a viac ako 100 000 kusov za prvú hodinu.
Oficiálne spustenie predaja je naplánované na 23. septembra. Pre porovnanie, súčasný model na trhu má vyvolávaciu cenu 249 800 juanov (30 000 USD). Úplne nové Aito M7 bolo vylepšené z hľadiska vzhľadu, interiéru, konfigurácie aj veľkosti.
Dizajn prednej časti je podobný dizajnu Aito M8 a využíva svetelný pás, ktorý spája svetlomety na oboch stranách. Logo značky Aito bolo presunuté nad svetelný pás. Okrem toho sú pokročilý asistenčný systém jazdy Qiankun ADS 4.0 a lidar od spoločnosti Huawei štandardom v celej sérii, pričom sú k dispozícii dve riešenia. Riešenie lidaru namontované na streche na lištách využíva 192-riadkový lidar, polovodičový lidar smerujúci dozadu a päť radarov so 4D milimetrovými vlnami. Ďalšie laserové riešenie v kabíne pozostáva z Limery, ktorá je kombináciou lidaru a kamery, na detekciu prekážok už od 30 cm v noci.

BEV aj EREV
Úplne nové Aito M7 meria 5080/1999/1780 mm (d/š/v) a rázvor je dlhý 3030 mm. V porovnaní so súčasným modelom je karoséria o 60 mm dlhšia a rázvor o 210 mm dlhší. 5 aj 6-miestne usporiadanie zostáva zachované. BEV RWD sa môže pochváliť elektromotorom s maximálnym výkonom 227 kW (304 k). AWD sa dodáva s prídavným predným elektromotorom s maximálnym výkonom 160 kW (215 k). Batéria s kapacitou 100 kWh je štandardom pre BEV a poskytuje dojazd 710 km alebo 660 km podľa CLTC. EREV je poháňaný 1,5-litrovým motorom ako predlžovačom dojazdu s maximálnym výkonom 118 kW (158 k). RWD má rovnaké špecifikácie elektromotora ako BEV, zatiaľ čo AWD prichádza s prídavným predným elektromotorom s výkonom 165 kW (221 k). V kombinácii s batériami s kapacitou 37 kWh a 53 kWh ponúka EREV tri komplexné dojazdy CLTC: 1 465 km, 1 510 km a 1 625 km.

Vnútri je kabína vybavená LCD prístrojovým panelom, 16,1-palcovou centrálnou ovládacou obrazovkou a obrazovkou určenou na zábavu pre spolujazdca. Na výplne dverí a stredovú konzolu bolo pridané drevené obloženie. Okrem toho bola pridaná zadná stropná zábavná obrazovka, 7,3-litrová chladnička a sedadlo vodiča s nulovou gravitáciou.