Domov Elektromobilita VW ID. Buzz GTX je štýlový minivan na ťahanie člnov i koní

VW ID. Buzz GTX je štýlový minivan na ťahanie člnov i koní

Foto: Volkswagen

Volkswagen rozširuje rodinu výkonných elektromobilov radu GTX o piateho člena – minivan ID. Buzz GTX. Dostupný bude s dvoma rázvormi, dvoma veľkosťami batérie, piatimi, šiestimi alebo siedmimi sedadlami a pohonom všetkých kolies. Jeho predpredaj odštartuje v lete. 

Volkswagen ID. Buzz GTX je vybavený dvoma elektromotormi s celkovým systémovým výkonom 340 koní. Maximálna rýchlosť je elektronicky obmedzená na 160 km/h. Elektromotory sú zásobované energiou z lítium-iónových batérií, pričom ich je možné na rýchlonabíjacích staniciach nabiť z 10 na 80 % za 26 minút s výkonom 185, resp. 200 kW. Vďaka extra výkonu a systému pohonu 4MOTION disponuje ID. Buzz GTX vyššou ťažnou kapacitou. Verzia so štandardným rázvorom dokáže utiahnuť brzdený príves s hmotnosťou do 1 800 kg, zatiaľ čo ID. Buzz GTX s dlhým rázvorom má maximálnu ťažnú kapacitu 1 600 kg. Maximálna hmotnosť prívesu sa tak zvýšila o 800 kg a 600 kg.

Volkswagen ID. Buzz GTX
Foto: Volkswagen
Nová farba Cherry Red

Nárazník v štýle GTX s čiernou mriežkou nasávania vzduchu a nové prvky bočného vedenia vzduchu dodávajú ID. Buzz dynamickejší vzhľad. Nové denné svetlá sú integrované do nárazníka. GTX štandardne stojí na 20-palcových kolesách, ponuku diskov kolies však dopĺňajú aj dve nové 21-palcové prevedenia. Štandardom sú vždy svetlomety IQ.LIGHT LED. Nový lak vo farbe Cherry Red je ponúkaný výhradne pre ID. Buzz GTX. Táto červená bude konfigurovateľná ako jednofarebný lak i v kombinácii so striebornou metalízou ako dvojfarebné prevedenie.

Volkswagen ID. Buzz GTX
Foto: Volkswagen

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 4.7 / 5. Počet hodnotení 10

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

ZDROJTS Volkswagen
Predchádzajúci článokZa výbavu ušetríte tisíce, Škoda prichádza s akčnými modelmi DRIVE
Nasledujúci článokAni o 10 rokov nebude zastaralá. Prvýkrát sme jazdili s novou Škodou Superb Combi