
Isack Hadjar
Azda najprekvapivejším nováčikom nadchádzajúceho ročníka F1 je Isack Hadjar. 20-ročný pretekár s francúzsko-alžírskymi koreňmi debutoval vo veľkom motoršporte v roku 2019, a to vo francúzskej Formule 4. Výsledky síce neboli veľmi presvedčivé, no chuť si napravil v nasledujúcej sezóne a obsadil celkovo tretie miesto. Okrem toho si vyskúšal aj F4 v Arabských Emirátoch, ázijskú F3 či európsku Formulu Regional, no s výnimkou pár pódií a víťazstiev, bolo jeho ťaženie bez výraznejšieho úspechu.
Ten sa však dostavil v roku 2022. Hadjar totiž obsadil celkové tretie miesto v ázijskej Formule Regional a štvrtú priečku v F3. Dokopy získal 5 vítazstiev a 10 pódií, čo mu nasledujúci rok vynieslo miestenku v F2 a rolu testovacieho jazdca pre Red Bull a Alpha Tauri. Po nie príliš vydarenej sezóne však Isack opäť otočil karty a v minulom roku naplno zažiaril v šampionáte Formule 2. Do posledného podujatia sezóny totiž bojoval o titul s Gabrielom Bortoletom, avšak nakoniec sa musel uspokojiť len s titulom vicemajstra. Jeho juniorská kariéra bola trochu ako na horskej dráhe, no zároveň ukázal, že je veľmi talentovaným pretekárom.

Rok 2025 však bude azda najdôležitejším v jeho doterajšej kariére. Po konci Daniela Ricciarda a Sergia Péreza totiž ostali voľné dve sedačky. To v Red Bulle získal Lawson, no miesto vo Visa Cash App Racing Bulls dostal práve Hadjar. Po boku ostrielaného Tsunodu tak bude chcieť predviesť svoje kvality.
Až šesť nováčikov
Na tohtoročnom štartovom rošte F1 tak uvidíme vo svojej prvej celej sezóne až šiestich zelenáčov. Pridať sa k nim však môžu ešte ďalšie meno. Alpine totiž podpísal Franca Colapinta do role rezervného jazdca. Špekulácie zároveň tvrdia, že Jack Doohan dostal kontrakt len na šesť pretekov, a ak sa mu nepodarí zaujať, jeho sedačku by mohol prevziať mladý Argentínčan.