Táto prezentácia vyžaduje JavaScript.

Spoločnosť Manhart Performance ladí BMW X6 M k úplnej dokonalosti až na 800 koní. MHX6 800 však má stále sériový interiér. Nie až tak úplne sériový. Bol upravený u Carlex Design.

Manhart Performance sídli v nemeckom Wuppertale a v ich najaktuálnejšej ponuke konfiguruje model MHX6 800. Ide o upravenú verziu BMW X6 M, ktorá v základe ponúka preplňovaný osemvalec s objemom 4,4 litra výkonom 423 kW / 575 koní s maximálnym krútiacim momentom 750 N.m. Ak sa Vám to zdá málo, môžete siahnuť po vyššie spomenutej úprave s označením MHX6 800.

Dostanete novo nastavenú riadiacu jednotku, prepracovanejšie sanie, chladenie a výfukové potrubie kompletne spravené z nerezovej oceli so štyrmi koncovkami výfukov o priemere 100 milimetrov. Výsledkom tak je stále preplňovaný osemvalec s upraveným výkonom na astronomických 606 kW / 823 koní s krútiacim momentom 1100 N.m. Manhart Performance žiaľ neuvádza ako sa toto vozidlo správa na cestách, no jeho slabší brat MHX5 700 zvládne maximálnu rýchlosť až 315 km/h.

Nakoľko MHX6 800 dostal zvýšený výkon, musel byť upravený aj podvozok pre pohodlie pasažierov. O športové prvky podvozku sa starajú pružiny značky H&R. Tie však posadili tento automobil o čosi viac k zemi a s 22“ kolesami o rozmeroch 295/30 ZR22 vpredu a 335/25 ZR22 vzadu vzbudzuje jednoznačne rešpekt.

Manhart okrem iného stojí aj za výrobou novej kapoty, ktorá je z uhlíkových vlákien s dvojicou výrazných náduchov vzduchu. Ako je v poslednom čase trendom, tak bez uhlíkových vlákien sa nezaobišli aj difúzor, či spojlery vpredu a vzadu.

Interiér zostáva pôvodný „eM-kový“, len s tým rozdielom, že po dokončení v materskej dielni hneď putuje do šikovných rúk ľudí zo spoločnosti Carlex Design. Výsledkom ich detailnej špičkovej práce tak sú sedadlá a kopa ďalších doplnkov interiéru pre cestujúcich. Pasažieri sa môžu tešiť na prepojenie kože s Alcantarou. Tak ako v exteriéri, tak ani v interiéri nemôžu chýbať prvky čisto z uhlíkových vlákien.