Domov News Fantastický úspech Slovákov na svetovej súťaži

Fantastický úspech Slovákov na svetovej súťaži

Foto: Škoda Auto Slovensko

Slovenské zastúpenie značky Škoda Auto zvíťazilo vo finálovom hodnotení importérov automobilky za uplynulý rok spomedzi všetkých krajín Európy a medzinárodných trhov. Spoločnosť Škoda Auto Slovensko k tomu pridala aj 2. miesto v kategórii Aftersales a 3. miesto v kategórii Brand & Innovation.

Spoločnosť Škoda Auto Slovensko sa stala celosvetovo najlepším importérom značky za uplynulý rok, čo sa jej podarilo vôbec prvý krát v jej vyše 30-ročnej histórii. Slovenské zastúpenie si z medzinárodnej súťaže importérskych organizácií automobilky Škoda Auto okrem celkového prvenstva odnieslo aj 2. miesto v kategórii Aftersales a 3. miesto v kategórii Brand & Innovation.  Slovenský importér uspel v silnej medzinárodnej konkurencii spomedzi vyše 40 nominovaných krajín Európy a ďalších medzinárodných trhov značky.

Foto: Škoda Auto Slovensko

Zvíťaziť medzi tak silnou konkurenciou importérov v celosvetovej súťaži značky Škoda Auto je pre našu spoločnosť naozaj  obrovským úspechom. Sme na to nesmierne hrdí, nakoľko toto ocenenie dokazuje, že ako dlhodobý líder na slovenskom trhu evidentne poskytujeme top služby pre zákazníkov. Vďaka za to patrí celému tímu za jeho celoročnú prácu, dennodenné nasadenie a tvorivý prístup k riešeniu nových výziev. Berieme to zároveň ako veľkú motiváciu aj do ďalších rokov,” hovorí  Jaroslav Hercog, riaditeľ Škoda Auto Slovensko a dodáva: “Teší ma, že tu pritom ide o komplexné ocenenie všetkých našich aktivít, nakoľko kritériá zahŕňajú okrem dôležitých dát o predajoch vozidiel a popredajných službách aj imidž značky, spokojnosť a lojalitu našich autorizovaných partnerov a zákazníkov či významné marketingové a PR projekty.

Vylepšené druhé miesto z vlaňajška

Celkové výsledné ocenenie sa počíta ako súčet umiestnení naprieč všetkými posudzovanými kategóriami. Slovenské zastúpenie automobilky Škoda Auto sa tak umiestnilo na popredných pozíciách vo všetkých kategóriách, čo potvrdzuje jeho veľmi silnú pozíciu za uplynulých vyše 30 rokov pôsobenia na trhu. Slovenskému importérovi sa tohtoročným víťazstvom podarilo ešte vylepšiť vlaňajšie druhé miesto v celosvetovom finálovom hodnotení.

Dokument: Kam sa posunula Škoda za 30 rokov?

Značka Škoda má na Slovensku za sebou veľmi úspešný minulý rok, nakoľko sa jej podarilo v predajoch rásť až o 25,8 %, s celkovým výsledkom 17 419 dodaných vozidiel. To predstavuje podiel 19,8 % trhu, čím opäť potvrdila pozíciu trhovej jednotky, a to medzi firemnými i súkromnými zákazníkmi. Modely Octavia, Fabia, Kamiq, Superb a Enyaq sa zároveň stali najpredávanejšími vozidlami vo svojich kategóriách za rok 2023.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 5 / 5. Počet hodnotení 2

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokVedia, ako to chlapom okoreniť. Postavia auto s “vibrátorom”
Nasledujúci článokAlfa Romeo GTAmodificata – staré auto za cenu nového Ferrari