Facelift 308 sa dotkol hlavne pohonnej sústavy, logo automobilky sa presunulo z kapoty na masku chladiča.

 

Aktuálna modelová rada Peugeotu 308 je na trhu necelé 4 roky, teraz prichádza v miernej modernizácií. Zmeny sa dotkli technológie pohonnej sústavy auta, trojvalec 1.2 PureTech prešiel vylepšením spaľovania tak aby dosiahol lepšie emisné výsledky v praxi.

Najvýkonnejším turbodieslom bude 2.0 BlueHDi s výkonom 133 kw ktorý bude pracovať s novým 8-stupňovým automatom. Na príprave nového automatu Peugeot spolupracoval s japonskou spoločnosťou Aisin. Zaujímavosťou bude funkcia start-stop ktorá pri spomalovaní pred semaforom vypne motor už pri rýchlosti 20 km/h. Neviem si túto funkciu v praxi predstaviť, či bude skutočne užitočná alebo skôr ostane na škodu.

Ďalší nový motor v ponuke bude turbodiesel s výkonom 96 kW a objemom 1,5 l. Jedná sa o nanovo vyvinutý štvorvalec.

Taktiež bezpečnostné systémy prešli vylepšením, 308 dostal aktívneho asistenta udržiavania jazdného pruhu a lepší adaptívny tempomat.