Domov Lifestyle Prvý česko-slovenský zraz i30 N, na Slovakiaringu nájdeš aj i30 N-Line!

Prvý česko-slovenský zraz i30 N, na Slovakiaringu nájdeš aj i30 N-Line!

Už v sobotu 29.9.2018 sa uskutoční vôbec prvý Česko-Slovenský Hyundai i30 N Meet.

Hyundai i30 N patrí k jednému z najdiskutovanejších a najzaujímavejších automobilov za uplynulý rok. Nie jedného novinára očaril, priam ho zasiahol amorovým šípom. Športový automobil s nakloneným H sme si doteraz nevedeli predstaviť, no po tomto výtvore a básni na kolesách si ho už predstaviť vieme.

Bol postavený na prekonanie konkurencie v podobe Hondy Type-R, či VW Golf GTI. Možno aj práve preto sa Hyundai i30 N teší takej popularite. Silný motor, stabilný podvozok, pekný zvuk a hlavne cenová relácia sa postarali o to, aby sa tento model stal v priebehu mesiacov akýmsi fenoménom a išlo na odber ako teplé rožky.

Na Slovensku a aj v Česku má Hyundai i30 N pomerne veľkú škálu fanúšikov a my by sme Vás chceli pozvať na prvý Česko-Slovenský zraz priaznivcov a majiteľov práve spomínaného modelu, ktorý sa bude konať 29.9. na Slovakiaringu.

Hlavnú úlohu tohto zrazu bude samozrejme mať model i30 N, no nebude sa až tak všetko okolo neho točiť, nakoľko práve na Slovakiaringu bude predstavený Hyundai N Line. Následne bude prebiehať diskusia s odborníkom na „N“ divíziu a bude aj predstavená technická stránka tohto modelu.

Ak ste teda priaznivcom tohtoročného bestselleru z podania ostrých hatchbackov, tak si nezabudnite rezervovať poslednú septembrovú sobotu, teda dátum 29.9. Všetko sa začína spanilou jazdou od parkovacieho domu IKEA o 9:30. Po stretnutí všetkých účastníkov bude nasledovať spomínaná spanilka na okruh Slovakiaring. Vstup do priestorov Slovakiaringu je voľný. Viac informácií ohľadom tejto akcie sa dozviete TU. My tam budeme a Vy?

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokHennessey Goliath 6×6 – zlý bratranec Mercedesu-Benz G63 6×6?
Nasledujúci článokTest Mazda 6 Wagon 2.0 Skyactiv-G, tretí facelift vybrúsil diamant!