Nový štvordverový model s predným náhonom bude konkurovať  Mercedesu CLA. Model zažije svoj debut v L.A. v Novembri.

Mercedes-Benz má svoje CLA, Audi má A3 a BMW bude mať konečne svoje Gran Coupe druhej série. Mníchovský tvorca odhaľuje zadnú časť nového kompaktného sedanu ešte pred predstavením na tohtoročnom autosalóne v Los Angeles.

Celosvetovo sa má predaj začať už v roku 2020. Cieľom BMW je prilákať nové skupiny zákazníkov vďaka kombinácii športového, elegantného a extravagantného. Rovnako ako aj pokoriť trhy, kde ostatné modely budú od závisti púšťať olej.

Gran Coupe bude jazdiť na rovnakej platforme ako Active Tourer alebo Gran Tourer rovnakej série. To znamená, že nový sedan by mohol mať iba predný náhon. Je toto naozaj to, čo má prilákať nové masy ľudí? Keďže kupé a cabriolet majú zadný náhon, tak prečo takáto diverzifikácia?

Podľa ukážky fotografie môžeme len usúdiť, že spojler patrí akoby M-kovému modelu Performance M235i. Pod kapotou by sa malo nachádzať zhruba 300 koní, ktoré bude ovládať osemstupňová automatická prevodovka. Samozrejmosťou sú väčšie brzdy a 18-palcové kolesá.

Rodina M sa rozširuje: Prichádza nové BMW X2 M35i, no má len 4 valce

Rôzne zdroje tvrdia, že by sa mohlo jednať buď o štvorvalec alebo šesťvalec. V prípade 2,0-litrového štvorvalca by sme mohli očakávať výkon okolo hranice 200 koní. Na trhu sa objaví určite široký výber benzínových a naftových agregátov so 6-stupňovou prevodovkou. Pohon xDrive by mal dostať svoje územie hlavne za veľkou mlákou, ale my si myslíme, že bude voliteľný aj v európe.

Interiér bude určite vyzerať nadčasovo. Mohol by to byť náhľad toho, ako bude vyzerať dizajnérsky jazyk v roku 2020. Zatiaľ ale nie je isté, či bude pohon prednej nápravy iba pre americký trh, alebo sa dostane sekundárne aj do Európy. Dôvod druhej série Gran Coupe je úplne jasný – M235i zožala naozaj veľký úspech.

Jedná sa slušné a zároveň rýchle auto, a to aj bez toho, aby ste sa pri každom zošliapnutí plynu báli o vodičák. Ďalšia vec, čo spraví z druhej série skvelé auto, bude jej veľkosť. V porovnaní s dnes naozaj nafúknutou treťou a štvrtou sériou je oveľa viac prívetivejšia.  

Zdroj: carblog.com startstop.sk

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokAudi má brilantný nápad, ako recyklovať ich staré batérie
Nasledujúci článokSchyľuje sa k ďalšiemu nákupu koncernu PSA?