Monte Carlo má pre českú automobilku Škoda veľmi veľký význam. Práve na legendárnej Rally Monte Carlo dosiahla v minulosti významné úspechy. Aktuálnym zákazníkom svoje úspechy automobilka pripomína ponukou výbavy Monte Carlo, ktorá sa už v minulosti mohla spojiť s viacerými autami. Na autosalóne vo Frankfute uvidíme ďalšie dva prírastky do tejto rodiny v podobe modelov Scala a Kamiq.

Zatiaľ, čo na odhalenie dizajnu Kamiq Monte Carlo sa ešte čaká, Scala Monte Carlo sa ukázala v plnej kráse. Kompakt, ktorý v ponuke automobilky nahrádza Rapid je tak ďalšou symbolickou poctou histórii automobilky. Scala v dynamickej výbave dostala značené zastúpenie čiernych dizajnových prvkov s odvolaním sa na prestížne podujatie. Už prvý pohľad na novinku upozorňuje, že čierna je skutočne IN. Môžeme ju okrem strechy, veka kufru a spätných zrkadiel nájsť najmä na prednej maske, voliteľných 18-palcových kolesách v dizajne Monte Carlo a na prepracovaných spoileroch, ba dokonca na prahových lištách dverí.

Určite poteší, že Scala v tejto výbave bude dostupná so všetkými verziami motorov. Avšak jednoznačnou voľbou k dynamickému charakteru auta bude nepochybne 1,5 TSI s výkonom 110 kW. Samozrejmosťou budú potom Top-LED svetlomety v zadnej časti vozu a Bi-LED reflektory v prednej časti. Na exteriéri zoznam Monte Carlo zmien nekončí. Odlišnosti nájdeme aj v priestore pre posádku. Podľa tlačovej správy automobilky, sa bude interiér vyznačovať zastúpením kožených prvkov v kombinácii s čiernou a červenou látkou.

Zdroj: Škoda

Špeciálnou povrchovou úpravou prešli aj lišty palubnej dosky, ktoré budú podobne ako čalúnenie odeté do červenej farby. Výrazné je prešívanie volantu a prevodovej páky, ktoré taktiež obsahuje červené prešívanie na čiernej koži. Že to modelom Monte Carlo naozaj sluší, dokazuje aj záujem o tento stupeň výbavy. Je teda dosť možné, že Scala Monte Carlo sa stane jednou z najpredávanejších verzií nového kompaktu. Oficiálna svetový premiéra je plánovaná už na autosalón vo Frakfurte a my budeme pri tom. Okrem Scaly sa dočkáme aj už zmieneného Kamiqu v rovnakom výbavovom stupni.

Test Škoda Fabia 1.0 TSI Monte Carlo, ako svieti a čo tie 18-palcové disky?

Zdroj: Škoda

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokTest Ford Mondeo Combi Hybrid, konečne praktický. Uspeje však?
Nasledujúci článokNajpredávanejšie autá v Európe: Dacia Sandero je v prvej päťke
Som študentom Fakulty Elektrotechniky a Informatiky STU. Vo svojom voľnom čase sa venujem najmä technologickým novinkám z oblasti IT a autonómnych technológií. Sledovanie noviniek a pokrokov v automobilizme patrí medzi moje najväčšie koníčky. Najviac častu trávim sledovaním koncernu VW a taktiež elektromobilitou a vecami s ňou spojenými.