Domov News Pozrite si prvé fotky faceliftu BMW radu 5, megaobličky našťastie chýbajú

Pozrite si prvé fotky faceliftu BMW radu 5, megaobličky našťastie chýbajú

BMW 5
Foto:BMWblog.com

Mnohí očakávali, že facelift BMW 5 príde s kontroverzným vylepšením, týkajúcim sa extrémne veľkých predných obličiek, inšpirovaných maskou chladiča aktuálneho BMW série 7. Očakávania sa, našťastie, nepotvrdili.

Aj keď podrobnosti a technické špecifikácie nového BMW 5 sa dozvieme až počas jeho oficiálneho predstavenia, pravdepodobne koncom mája. Koronakríza nenechala z plánov automobiliek kameň na kameni, takže zatiaľ možno len odhadnúť, že auto sa dostane na trh koncom roku a my vám prvé jazdné dojmy dokážeme sprostredkovať začiatkom roku 2021.

Z fotografií je zatiaľ po technologickej stránke jasná jediná vec – na trh príde aj v plug-in hybridnej verzii. Na tom však nie je nič prekvapujúce, pretože jeden z jeho najväčších konkurentov – Mercedes triedy E , prichádza na trh hneď so siedmimi plug-in hybridnými alternatívami. Že sa rovnakou cestou vydá aj BMW naznačuje nabíjací konektor, zreteľne umiestnený nad ľavým predným kolesom.

BMW 5
Foto: BMWblog.com

Novinka – našťastie masívnu prednú masku z aktuálnej generácie radu 7 neprebrala, evidentne sa po dizajnovej stránke inšpirovala skôr sedanom radu 3, respektíve jeho súčasnou generáciou G20. Takže nič nie je hypertrofované, maska chladiča má normálnu veľkosť a svetlá sú užšie a nechýbajú v nich svetlovody v tvare zdvojeného písmena L. Zadné svetlá sú prepracované len mierne, taktiež sa tvarovo priblížili tým z novej „trojky“.

Na oficiálne uvedenie a základné technické parametre si teda ešte musíme nejaký čas počkať, zvedaví sme najmä na už zmienený plug-in hybrid a jeho základnú cenu. Z hľadiska dizajnu sa pri tomto modeli nemecká automobilka opäť vrátila skôr ku konzervatívnejšiemu prístupu, nám pripadá táto cesta tiež schodnejšia.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokDlhoočakávané otvorenie autobusovej stanice Mlynské Nivy sa odkladá
Nasledujúci článokMOTOTEST Kawasaki Ninja 650: Stroj, ktorý tak trochu klame telom
Pracujem ako motoristický a technologický novinár už 17 rokov. Počas nich som spolupracoval s denníkom Národná obroda, časopisom Brejk, portálom Autoserver a najdlhšie, vyše 14 rokov, s týždenníkom Plus 7 dní. Zároveň som prispieval do niekoľkých odborných médií a som členom slovenskej poroty Auta roku. V oblasti automotive ma zaujímajú hlavne nové technológie a ekonomické trendy.