Domov News Obrovské ľadviny a 400+ koní: Takto by mohlo vyzerať nové BMW M2

Obrovské ľadviny a 400+ koní: Takto by mohlo vyzerať nové BMW M2

Obrovské ľadviny a 400+ koní: Takto by mohlo vyzerať nové BMW M2

Nová generácia BMW M2, ktorá si má zachovať turbom prepĺňaný šesťvalec a pohon zadných kolies, aktuálne podstupuje tvrdé testy v Škandinávii.

Prvé špionážne zábery novej generácie BMW radu 2 vo verzii kupé kolujú internetom už od leta minulého roku, no k vrcholovej verzii sme sa dostali až teraz. Konkrétne ide o špionážne fotografie BMW M2 novej generácie, ktoré mníchovská automobilka aktuálne testuje v krutých podmienkach švédskej zimy. Hoci rady 1 a 2 prešli na novú koncepciu s priečne uloženým motorom a pohonom prednej nápravy, M2 by mala byť verná tradíciám. Tešiť sa teda môžeme na typický radový šesťvalec prepĺňaný turbodúchadlom a pohon zadných kolies.

Počas chladného počasia bola na zamrznutom jazere vo Švédsku spozorovaná testovacia mulica s množstvom detailov, ktoré poukazujú na nápadnú príslušnosť k rodine BMW, konkrétne duchovného “otca” radu 2. Medzi najvýraznejšie detaily patria širšie blatníky, väčšie brzdy a masívne výfukové koncovky. A to hneď štyri.

Tie už na prvý pohľad odhaľujú, že pod kapotou nebude obyčajný dieselový štvorvalec, ale plnotučný radový šesťvalec s označením S58, ktorý nájdeme aj v modeloch X3 M, X4 M, M3 a M4. Len pre pripomenutie, odchádzajúca generácia so staršou generáciou radového šesťvalca označeného ako S55 dosiahla maximálny výkon 302 kW (411 k) v podobe Competition, brutálnejšia verzia s prívlastkom CS až 331 kW (450 k).

Kamufláž v tomto okamihu ešte stále zahaľuje značnú časť dizajnu novinky, preto je ťažké s istotou povedať, či budú aj v tomto prípade prednej časti dominovať obrovské ľadviny. Z uniknutých fotografií vieme, že štandardný rad 2 kupé bude mať (na dnešné BMW pomery) skromnú masku, no to neznamená, že  rovnaký dizajnový jazyk BMW aplikuje aj pri M2. Jedným z (odstrašujúcich?) príkladov je nový rad 3 – kým civilné verzie majú relatívne normálne tvary, M3 kričí do sveta obrovskými ľadvinkami. Na druhej strane, rad 4 už poukazuje na istú uniformitu.

Jeden z možných renderov ukázal aj nemecký AutoBild:

V každom prípade, nová generácia radu 2 kupé by sa mala oficiálne predstaviť svetu do konca tohto roka, čo sa týka vrcholnej verzie z dielne divízie M, predpokladá sa prvý polrok 2022.

Zdroj: bmwcarusa / carthrottle / startstop

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 5 / 5. Počet hodnotení 2

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokVolkswagen Golf GTI Clubsport 45 už nemá žiadne tajnosti
Nasledujúci článokEx-šéf Audi: Elektromobilita prinesie zdraženie áut rádovo o tisíce eur