Nová Octavia vyzerá ako s logom RS, no o RS určite nejde. Octavia pre čínsky trh zaujme svojich nových majiteľov rozhodne veľkým priestorom vo vnútri.

Na čínskom trhu si väčšina zákazníkov potrpí na veľa miesta na zadnej rade sedadiel. Keď sa chce automobilka na čínskom trhu presadiť, tak musí zareagovať na ponuky trhu. Preto na čínskom trhu nájdeme predĺžené modely takých áut, ktoré by sme u nás len márne hľadali. Aktuálne na čínsky trh mieri predĺžená Octavia s dodatkom Pro.

Hlavnou výsadou vozidla bude pochopiteľne dĺžka, respektíve rázvor. Ten je o 44 mm dlhší (2.730 mm), čo teda zväčšilo aj celkovú dĺžku liftbacku o 64 mm (4.753 mm). Štandardne je čínska verzia Octavie Pro vybavená agresívnejším bodykitom a nárazníkmi z Octavie RS. Je to dokonca možné kombinovať s čiernou strechou, hliníkovými 18“ diskami, či čiernymi krytmi zrkadiel. Chýbať nebude LED osvetlenie ako vpredu tak aj vzadu s kryštálovými prvkami. To sa už vo vozidle bude nachádzať v štandarde.

Bohatšiu výbavu Octavia Pro bude mať aj na základe multifunkčného trojramenného volantu s 12“ infotainmentom. K dispozícií, respektíve ako možnosť voľby bude aj 10,25“ plne digitálny prístrojový štít s head-up displejom. Vo výbave chýbať nebudú vyhrievané a ventilované predné sedadlá, či elektricky ovládané veko kufra.

Okrem udržania v jazdných pruhoch, núdzového brzdenia, či adaptívneho tempomatu bude mať vozidlo funkciu upozornenia pri vystupovaní, ktorá šoféra so spolujazdcom automaticky upozorní na vozidlá a cyklistov blížiacich sa zozadu auta.

Nová Škoda Octavia Pro bude využívať viacprvkovú zadnú nápravu a pod kapotou sa bude nachádzať štvorvalcový 1.4 TSI motor s výkonom 110 kW / 150 koní s krútiacim momentom 250 Nm. Auto bude výhradne spriahnuté s automatickou DSG prevodovkou. V Číne sa predalo vyše 1,4 milióna kusov Octavie a pre tento trh je to naozaj kľúčovým modelom. Príchod ďalšej generácie a dokonca jej predĺženej varianty bol zrejme viac ako žiadúci. Cena však zatiaľ ešte nebola stanovená.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

ZDROJmotor1.com
Predchádzajúci článokKia prichádza na trh s prvým elektrickým modelom EV6!
Nasledujúci článokAké zmeny čakajú Aston Martin a čo s tým má Mercedes ?