Nissan je opäť na čele ďalšej marketingovej spolupráce s úspešnou filmovou a televíznou produkčnou spoločnosťou Lucasfilm – pre prichádzajúce Star Wars: The Last Jedi.
Nissan odštartoval kampaň s názvom „Master the Drive“, a to v stredu v spojení s Lucasfilm pre legendárnu snímku, ktorý bude mať premiéru už 15. Decembra tohto roku. Toto partnestvo sa bude onedlho chváliť televíznymi spotmi, rôznymi doplnkami v téme Stars Wars, ako sú podlahové rohože, kontakt s virtuálnou realitou na vybraných obchodných miestach a sprevádzaný rozličnými súťažami na výhru lístkov na premietanie filmu v hollywoodskom podujatí.
Automobilka spolupracovala s firmou Lucasfilm aj minulý rok pred uvoľnením Rogue One: Star Wars Story, ktorý bežne a hrdo nesie názov najpredávanejšieho vozidla značky Nissan v USA.
Spoločnosť Nissan verí vo väčší záujem o vozidlá v spojení Star Wars, a to najmä s podporou predaja crossoveru Rogue. Kampaň zahŕňala sériu reklám, špeciálnu edíciu Rogue a vyparádenú ukážku modelu na autosalóne v Los Angeles, ktorý sa konal v minulom roku so štýlovým bojovým lietadlom triedy TIE. Nissan na auto show tiež predstavil Stormtrooper a povstalecké kostýmy spolu s kioskom a rozšírenými faktami, kde vlastne umiestnili ľudí do virtuálneho bojového simulátora s Rogue.
Oprava droidov
Kampaň The Last Jedi vychádza z predchádzajúceho úsilia. Vo vybraných predajniach Nissan od 10. novembra ponúkne 10-minútové zžitie s virtuálnou realitou spojené s filmom, kde účastníci budú mať za úlohu opravu droidov. Skúsenosť VR využíva slúchadlá Samsung Gear a HTC Vive.
Päť-komerčná kampaň, ktorá sa začne v piatok, bude zvýrazňovať hlavne funkcie Nissan Intelligent Mobility, ako je núdzové brzdenie, sledovanie a následné varovanie v slepom bode a ďalej ProPilot Assist, ktoré Nissan predstavuje ako svoj „začiatok cesty k autonómnej jazde.“ Modely ako Titan, Rogue a Altima sa objavia na týchto reklamných spotoch.
„Star Wars nám dáva platformu, aby sa inteligentná mobilita Nissan stala prístupnejšou, a zároveň nám poskytla spojenie s miliónmi fanúšikov hviezdnych vojen“, povedal Nissan vo vyhlásení. „V roku 2018 toto spojenie využijeme z národnej úrovne až po miestne zastúpenie.“