Domov Lifestyle Manhart Performance MH3 600 – beštia na štyroch kolesách

Manhart Performance MH3 600 – beštia na štyroch kolesách

Navýšený výkon, lepšie brzdy, agresívnejší tvar. To je len zopár informácií ohľadom nového počinu z dielne Manhart Performance, ktorí si zobrali pod ruky nové BMW M3 Competition.

Spoločnosť Manhart Performance nie je potrebné veľmi predstavovať. Teraz oficiálne na trh uvádzajú svoju vidinu, ako má vyzerať BMW M3 Competition pod označením MH3 600. Základom je samozrejme softvérová úprava motoru MHtronik. Došlo tak k navýšeniu výkonu na finálnych 635 koní a maximálny krútiaci moment je na úrovni 780 Nm. Keby to dáme do porovnania so „štandardnou“ M3 Competition, tá disponuje výkonom 510 koní a 650 Nm krútiaceho momentu. Došlo tak k navýšeniu výkonu o 125 koní a 130 Nm krútiaceho momentu.

Čo sa týka podvozku, tam máte na výber z dvoch variant. Prvý variant je od celosvetovo známeho výrobcu H&R. Tu viete prednú časť vozidla znížiť o 3 centimetre a zadnú časť o 1 centimeter. Druhou možnosťou sú pružiny od takisto známeho výrobcu KW. Tie Manhart Performance nastaví na mieru pre čo najlepšiu ovládateľnosť vozidla. Špecifickou úpravou prešiel aj brzdový systém pre lepšiu stabilitu.

Čo sa týka čísiel, tak akcelerácia z pokoja na 100 km/h zatiaľ nebola zverejnená. Vieme však hodnotu z pokoja na 200 km/h. Pokorenie tejto méty MH3 600 trvá 10,5 sekundy. Maximálna rýchlosť 250 km/h vie byť dosiahnutá za 17 sekúnd. O reprodukciu výkonu sa stará nový výfukový systém vlastnoručne vyrobený od Manhartu. Koncovky výfuku majú priemer 10 centimetrov.

Ako však odlíšime úpravu od štandardu? Upravená novinka sa odlíši hlavne karbónovým paketom a nálepkami výrobcu. Auto je odeté do farby Sapphire Black Metallic. Vo vnútri samozrejme nesmie chýbať záplava karbónových detailov. Na koľko Vás vyjde takáto úprava? Pokiaľ zoberieme do úvahy obstarávaciu cenu vozidla niekde na úrovni 135.000 €, úprava vychádza na 89.500 €. Na svete však bude jazdiť iba päť kusov tejto úpravy. Pokiaľ teda máte záujem, mali by ste sa určite poponáhľať.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokTEST Range Rover Evoque P300e, plug-in hybrid do mesta aj do terénu!
Nasledujúci článokFord oficiálne vyrába viac elektrických Mustangov, ako tých tradičných…