Domov News Zákazníci sa vyjadrili, Hyundai skúmal ich spokojnosť

Zákazníci sa vyjadrili, Hyundai skúmal ich spokojnosť

Značka Hyundai sa rozhodla urobiť prieskum u svojich zákazníkov o ich spokojnosti s modelmi značky. Takisto chceli zistiť, ktoré z modelov sú pre ich majiteľov tie najviac uspokojivé. Poďme sa spoločne pozrieť, ako tento prieskum dopadol.

Kórejská značka Hyundai sa teší veľkej popularite nie len u nás ale aj v Európe. Preto sa rozhodli, že chcú spokojnosť svojich zákazníkov preniesť aj do štatistiky. Jednak im dokáže napovedať v akom rozpoložení sú zákazníci značky. Druhým benefitom prieskumu je odhalenie istých medzier alebo šedých miest, kde možno zákazníkom ešte čosi chýba v modeloch značky Hyundai.

Pri otázke o spokojnosti s vozidlom Hyundai až 96% opýtaných zákazníkov značky uviedlo, že sú veľmi alebo skôr spokojní. Ak by sme toto číslo mali rozmeniť na drobné, 69% percent je veľmi spokojných a 27% skôr spokojných. Takýto výsledok môže jednoznačne hriať výrobcu, keďže pozitívny postoj k spokojnosti s vozidlom je u takmer všetkých používateľov. Pri pohľade na opačný pól prieskumu vidíme iba 2% opýtaných, ktorí uviedli, že sú s vozidlom nespokojní, respektíve menej spokojní. Tieto výsledky vyplývajú z prieskumu, ktorý prebehol počas apríla a mája tohto roku formou online dotazníka. Do neho sa zapojilo 905 súčasných majiteľov.

Prieskum Hyundai Motor Slovakia
S ktorými modelmi panuje najväčšia spokojnosť ?
Hyundai Tucson

Medzi top 3 modely, s ktorými majitelia vyjadrili najvyššiu spokojnosť patria model i10 (84%), Santa Fe (75%) a model i30 (73%). Model i10 dostal najviac plusových bodov za jeho dizajn, spoľahlivosť a dobrý pomer medzi cenou a výkonom. Sante Fe je zase v TOP3 pre jeho charakter SUV vozidla, priestrannosť a pohodlie. Model i30 zasa poskytuje bezpečnosť, dobré jazdné vlastnosti a skvelý pomer ceny a využiteľnosti. Síce sa nedostali do TOP3, ale obľúbenými sú aj modely Tucson, i20 a Kona.

Čo majitelia oceňujú u všetkých modelov najviac je ich dizajn, rozumne nastavené ceny a schopnosť prinášať inovatívne riešenia do bežného života. Ich vnímanie značky ja charakterizované eleganciou, praktickosťou a spoľahlivosťou. Preto prieskum medzi zákazníkmi určil, že až 72% súčasných zákazníkov značky Hyundai by odporučilo kúpu istého modelu značky. Až 89% by následne aj uvažovalo o opätovnej kúpe modelu značky.

Hyundai môže byť spokojný, rovnako ako aj jeho zákazníci. Aj keď počet respondentov v prieskume jednoznačne nepokryje väčšinu majiteľov vozidiel Hyundai na Slovensku, má určite výpovednú hodnotu o kvalite značky.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 5 / 5. Počet hodnotení 3

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

ZDROJHyundai Motor Slovakia
Predchádzajúci článokČínsky VW Arteon stojí tretinu a predáva sa dvakrát lepšie
Nasledujúci článokZjazd z Prístavného mosta na Bajkalskú ulicu by mali otvoriť už túto sobotu