Novú triedu C od Mercedesu sme už mali možnosť vidieť. Aktuálne sa nám predstavuje zatiaľ vrcholová verzia v prevedení C43 AMG.

Nová generácia Mercedesu-Benz triedy C s prívlastkom 43AMG bude mať identické srdce s modelom C63 AMG. C43 AMG bude poháňať 2,0-litrový štvorvalec, dobre známy z modelu AMG A45 S. V sedane je však tento motor vyladený na výkon 300 kW / 408 koní s mild-hybridnou technológiou. Pokiaľ si však brúsite zuby na C63 AMG, mali by ste spozornieť. Táto verzia bude dostupná iba ako plug-in hybrid! Kombinovaný výkon vďaka elektromotoru bude na hodnote 447 kW / 600 koní. Na presné čísla si však ešte budeme musieť počkať.

To, že sa budete voziť na C43 AMG budete hľadať trošku ťažšie. Hlavnými znakmi odlíšiteľnosti bude mriežka Panamericana, či prepracovanejší vzhľad prednej masky. Chrómové doplnky boli nahradené čiernym lesklým lakom. C43 má vzadu dvojicu koncoviek výfukov a decentný spojler na veku kufra. V ponuke bude sedan aj kombi verzia.

Nová verzia oproti predchádzajúcej si polepšila o 20 kW a takisto o 20 Nm krútiaceho momentu. Hnacia sila je prenášaná na obe nápravy s 9-stupňovou automatickou hydromeničovou prevodovkou. Prichádzajúca novinka bude disponovať aj viacerými režimami. Štandardom budú Comfort, Individual, Sport a Sport+. Pri týchto režimoch budeme môcť očakávať aj funkciu „Race Start“ pre lepší odpich od asfaltu. Adaptívny podovozok s AMG Ride s natáčaciou zadnou nápravou bude pri C43 štandardom.

Vďaka vyššie uvedeným parametrom bude môcť novinka zrýchliť z pokoja na 100 km/h v priebehu 4,6 sekundy v prípade sedanu, kombi verzia to dá za 4,7 sekundy. Pokiaľ siahnete po 18“ kolesách, maximálna rýchlosť bude elektronicky obmedzená na 250 km/h. Ak siahnete po väčších, či už 19“ alebo 20“, maximálku budete mať 265 km/h. Presný dátum uvedenia na náš trh zatiaľ nepoznáme. Nepoznáme však ani cenu, za ktorú sa novinka bude predávať.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokComeback ako sa patrí! Wiesmann prichádza s elektromobilom vo veľkom štýle
Nasledujúci článokTEST SEAT Tarraco 2.0 TDI – stojí naozaj za to?