Domov News Čínsky “Arteon” spôsobil ošiaľ. Tisíce ľudí zaň platia zálohy bez toho, aby...

Čínsky “Arteon” spôsobil ošiaľ. Tisíce ľudí zaň platia zálohy bez toho, aby ho videli na vlastné oči

Za dôvodmi obrovského záujmu o MG7 nemusíme chodiť ďaleko.

Štvordverové kupé sú vďačným terčom dizajnérov. Dlhá a nízka silueta im umožňuje vyhrať sa s krivkami a navrhnúť elegantné a dynamické auto. Všetky tieto atribúty spĺňa aj najhorúcejšia novinka z dielne MG. Model MG7 by sa neskôr mohol dostať aj do Európy, no je pravdepodobné, že na náš trh zavíta až elektrifikovaná verzia. Číňania sa zatiaľ tešia z klasických spaľovacích motorov.

MG7

Cena ako za dobre vybavenú Daciu

Vyberať môžu z dvoch benzínových motorov. Variant 300 VTGI poháňa preplňovaný, 1,5-litrový štvorvalec s najvyšším výkonom 185 koní a 300 Nm. Krútiaci moment na predné kolesá prenáša 7-stupňová dvojspojková automatická prevodovka. Základná cena tohto modelu je podľa českého webu stanovená na necelých 124.000 CNY, čo je v prepočte 17-tisíc eur. V najvyššej možnej výbave cenovka vyskočí na stále prijateľných 19.500 eur.

Výkonnejšou alternatívou je verzia 405 VTGI Trophy s dvojlitrovým preplňovaným štvorvalcom s výkonom 257 koní a krútiacim momentom 405 Nm. Tento variant dostal 9-stupňovú automatickú prevodovku od firmy ZF a z 0 na 100 km/h zrýchli za 6,5 sekundy. Vodiči sa okrem nej môžu tešiť aj na elektronický samosvorný diferenciál a nastaviteľný podvozok. Iný ako pohon predných kolies nie je k dispozícii. Cena verzie Trophy je stanovená v prepočte na sumu 20.600 eur, v “plnke” si zaň zákazníci v Číne musia zaplatiť 24.720 eur.

MG7

Rekordný záujem ľudí

Za vizuálne atraktívny automobil s vonkajšími rozmermi 4884 x 1889 x 1447 mm je to skutočne lákavá cena. Nečudo, že len v prvý deň spustenia rezervačného systému zaevidoval výrobca takmer 11-tisíc objednávok. Taký obrovský záujem o nový automobil koncern SAIC doteraz nezaznamenal.

Predná časť MG7 zaujme atraktívnou grafikou denných svetiel. Luxusne pôsobia bezrámové dvere, potrebnú dávku asertivity zase dodávajú vytiahnuté zadné blatníky. Zadné svetlá prepája svetelná lišta, ako je to aktuálne trendom vo viacerých modeloch. Spodná časť zasa nesie náznak akéhosi difúzoru, v ktorom sa vynímajú oválne koncovky výfukov. Kým doterajšie modely automobilky MG stavili v interiéri skôr na jednoduchosť a funkčnosť, kokpit MG7 ide s dobou a trendom ovládania funkcií na dotykovej obrazovke. Prítomný je tu virtuálny kokpit a obrazovka multimediálneho systému spojená do zasklenej plochy s 33-palcovou uhlopriečkou.

https://youtu.be/nVZY9SXiJy0

Pravda o MG EHS - TOP 5 plusov / mínusov

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 4.5 / 5. Počet hodnotení 133

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

ZDROJautoforum.cz
Predchádzajúci článokTesla láme rekordy, Muskovi to aj tak nestačí
Nasledujúci článokMegane R.S. Ultime uzatvára históriu Renault Sport

3 COMMENTS

  1. Konečne budú jazdiť v Európe normálne autá,za normálne ceny,nie tie európske predražené šroty

Comments are closed.