BMW usilovne pracuje na nástupcovi Európskymi normami „potopenej“ M3. Dva týždne pred premiérou unikli fotky a základné informácie.

Tento rok sa u BMW rozhodli vsadiť všetko na kartu športových automobilov. Na trh oficiálne prišla nová M5, takisto sa chystá oživenie legendárnej rady 8 a odhalenie nového roadsteru Z4, ktorý sa vyvíja v spolupráci s automobilkou Toyota. Netreba však zaujímať na nové kompaktné kupé, radu 2. Táto zadokolka sa dočká nového vrcholného spracovania v podobe M2 Competition.

BMW M2 Competition sa však svetu má ukázať až o dva týždne, no ako už býva „zvykom“, nedopatrením sa dostali do éteru prvotné informácie a fotografie automobilu. Aj vďaka tomu si môžeme byť istí, že sa máme na čo tešiť.

Dizajnovým spracovaným sa nová M2 Competition od počiatočného kupé bude líšiť výraznejšími krivkami a agresívnejším vzhľadom. Dostupné fotografie poukazujú na prepracovanejšie ľadvinky na maske automobilu, upravený predný nárazník s mohutnejšími náduchmi na chladenie. Špeciálne vonkajšie zrkadielka sú zrejme prevzaté z modelu M4.

Podľa uniknutých informácií sa M2 Competition bude pýšiť trojlitrovým šesťvalcom twin-turbo, ktorý sa taktiež nachádza vo väčšom bratovi – M4. Klasická M2 má totižto pod kapotou ukrytý 3,0-litorový šesťvalec no len s jedným turbom. Výkonovo sa žiaľ M2 Competition nemôže M4-ke rovnať, nakoľko výkon v „baby BMW“ bude dosahovať (aj tak stále úctyhodných) 302 kW / 410 koní a maximálny krútiaci moment 550 N.m. M2 Competition tak má o 20 kW viac ako východzia M2-ka. Upravená M2 však má o 16 kW menej, než väčší brat, M4.

Aj vďaka týmto parametrom dokáže zrýchliť z pokoja na 100 km/h hranicu v priebehu 4,2 sekundy, čo je hodnota pre automobily so sedemstupňovou dvojspojkovou prevodovkou. Túto disciplínu M2 zvládne o tisícinu pomalšie – 4,3 sekundy. To, či automobil dostane aj manuálnu prevodovku ešte jasné nie je.

Nové BMW M2 Competition sa má svetu oficiálne predstaviť 25.4. na autosalóne v Pekingu.

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 0 / 5. Počet hodnotení 0

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

ZDROJbmwblog.com
Predchádzajúci článokTEST Opel Insignia 2,0 CDTi, ľahší ale hlavne krajší
Nasledujúci článokNový Ford Focus mieri do prémiovej triedy!