Ide o elektrifikovaný sedan, ktorý je dušou a viacerými dizajnovými prvkami spojený so svojim päťdverovým súrodencom a s papierovým dojazdom 338 kilometrov.

Množstvu európskym trhom aktuálne dominujú hatchbacky, no v iných častiach sveta sa netešia až takému úspechu. Tam skôr dominujú iné karosárske kusy. Príkladom môže byť Čína, v ktorej hatchbacky kupujú len sporadicky. Aktuálne ľudia z tohto kúta sveta viac preferujú SUV, no o hlavné slovo na trhu sa stále hlásia sedany. Tomuto faktu sa musia teda aj značky prispôsobiť. Tieto špecifiká klientely prijal aj Nissan, čo dokázal aj na autosalóne v Pekingu.

V tejto čínskej metropole japonský výrobca Nissan predstavil elektrifikovaný štvordverový variant s názvom Sylphy. Ten dostal „vnútornosti“ z modelu Leaf a v najľudnatejšom štáte sveta ho bude viac-menej zastupovať. Spoločným rysom tejto dvoje je elektromotor s výkonom 110 kW / 150 koníakumulátor s kapacitou 40 kWh. Podľa brožúry by mal byť dojazd 338 kilometrov. Je to o čosi menej ako pri východiskovom vozidle, ktorý má podľa papierov prejsť až 378 km, no čísla však vychádzajú z odlišných zdrojov ako čínsky SMVIC verzus európsky NEDC.

Sedan s jeho päťdverovým súrodencom spája aj viacero dizajnových prvkov. Podobne tvarovaná je aj maska chladiča, ktorá susedí s kapotou obsahujúcou otvor na nabíjací port. Duo má taktiež aj rovnaký dizajn diskov kolies, nápis Zero Emission na predných dverách či difúzor v zadnom nárazníku, ktorý je lemovaný rovnakou modrou farbou. Okrem iného, úpravou prešiel aj predný nárazník. Vďaka tomu sa elektrický model Sylphy EV výrazne odlišuje od spaľovacích verzií. Do predaja v čínskych showroomoch by sa mal dostať ešte počas tohto roka.