Domov Recenzie Test Renault Mégane RS Line – takmer prémiový kompkat !

Test Renault Mégane RS Line – takmer prémiový kompkat !

Takmer prémiový interiér

Po prvom nasadnutí do Méganu vás interiér veľmi milo prekvapí. Všade okolo máte kvalitné mäkčené materiály, ktoré sú príjemne na pohľad a dotyk. V našom testovacom aute bol čierny strop, ktorý dotváral celú atmosféru spolu so športovými sedadlami. Ako to už u Renaultu býva zvykom, aj tu sa nachádza veľký centrálny displej. Poteší, že ovládanie klimatizácie zostalo aspoň čiastočne klasické a nemusíte sa zbytočne dlho preklikávať na displeji.

Samotný informačno-zábavný systém potešil svojím spracovaním, rýchlou odozvou a veľmi peknou grafikou. Tu treba pochváliť aj plne digitálny prístrojový panel, ktorý sa nesie v rovnakom duchu. Má pekné animácie, ponúka množstvo možností individualizácie a je veľmi dobre čitateľný aj pri slnečných dňoch. Ergonomicky ide o dobre vyriešený interiér a po pár kilometroch si naň zvyknete. Samotný volant má príjemný tvar a dobre padne do ruky.

Priestorovo je Megáne taký zlatý štandard, pohodlne sa odvezú štyria dospelý a kufor postačí aj na prípadnú dovolenku. Výhľad z auta je dobrý vo všetkých smeroch. Oceňujeme spätné zrkadlá s rozumnou veľkosťou. Pri cúvaní pomôže parkovacia kamera, ktorá by však mohla byť krytá najmä za zlého počasia a tiež senzory, ktoré monitorujú celé okolie auta.

Poteší bohatou výbavou

Naše vozidlo obsahovalo v podstate všetky prvky výbavy, ktoré si môžete priplatiť. Poteší efektné ambientné podsvietenie interiéru. Na výber máte niekoľko farieb a samozrejme aj intenzitu svietenia, ktoré môžete aj úplne vypnúť. Ak ste milovníkom dobrej hudby, určite oceníte audio sústavu BOSE. Tá hrá príjemne, zvuk je kvalitný a prirodzený. Nežnejšie pohlavie určite ocení parkovacieho asistenta, ktorý dokáže zaparkovať vo všetkých smeroch a dokonca aj vyparkovať z pozdĺžneho parkoviska.

Head-up displej pred vodičom sa síce nepremieta na čelné sklo, no zobrazuje všetky potrebné informácie o rýchlosti, dopravné značky a informácie z navigácie. V rámci bezpečnosti bolo auto vybavené asistenčnými systémami. Z nich chceme vyzdvihnúť upozornenie pred vybočením z jazdného pruhu, upozornenie pred zrážkou, monitorovanie mŕtveho uhla, či výborný adaptívny tempomat. Aby sme však len nechválili, jedna vec nás nemilo prekvapila. Tou bola páka prevodovky, ktorá mala až príliš plastový chod. Niekedy sme sa báli, aby sme ju nepoškodili. Menšie negatívum smeruje k ovládaniu okien vo dverách vodiča. Ovládače sú posunuté dosť dozadu a ruku musíte nepohodlne krčiť aby ste si otvorili okno.

POKRAČOVANIE NA ĎALŠEJ STRANE

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 4.4 / 5. Počet hodnotení 7

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

1
2
3
4
Predchádzajúci článokFiat Pulse, Domo, Tuo? Zahlasovať za názov novinky môžete aj vy.
Nasledujúci článokMercedes AMG One je v poslednej fáze testovania ! Ponúka neuveriteľný výkon