Domov Recenzie TEST Jazdenky: Škoda Superb 2017 po 180 000 kilometroch

TEST Jazdenky: Škoda Superb 2017 po 180 000 kilometroch

Jazdený Superb tretej generácie začína byť čoraz viac vyhľadávaným modelom. Jeho cena spadla o polovicu voči pôvodnej nadobúdacej. Zároveň je ešte stále aktuálnym modelom s výnimkou faceliftu. Načo si dať pozor pri výbere jazdenky?

Príchod aktuálnej generácie Škody Superb bol ohromujúci, automobilka ním získala úplne nový status, ktorý ju posunul vpred. Dizajn je nadčasový, technológie boli prelomové a predajný úspech na seba nenechal dlho čakať. V roku 2019 dorazil facelift, aj keď ho tento model v podstate ani nepotreboval.

Dnes sa stáva z tohto sedanu nižšej strednej triedy vyhľadávaný kúsok. Jeho cena totiž spadla pod magickú hranicu 20 000€. Oplatí sa kúpiť a načo si dávať pozor?

Škoda Superb 2017 po 180 000 km - Startstop.sk - TEST JAZDENKY

Lepší ako Passat?

Superb si od Passatu prepožičiava platformu prakticky už od svojho vzniku. Česká automobilka s ním mierne experimentuje a snaží sa odpútať od koncernových tabuliek. Superb je rozhodne tvarovo atraktívnejší ako Passat, navrch má aj v prípade vnútorného priestoru. A to nie len čo sa objemu batožinového priestoru týka, ale aj samotného rázvoru.

Posed na zadných sedadlách je podobný tomu v BMW 7, aspoň čo sa priestoru na nohy týka. Elegantná karoséria síce pôsobí ako sedan, no praktické veko batožinové priestoru sa otvára v štýle liftbacku, presne tak ako pri Octavii.

Passat tak vyhráva len v materiálovom spracovaní a lepšej výbave. A to je aj jedným z dôvodov, prečo Passat končí. Áno, verzia Variant dorazí v novej generácii, ale sedanu sa už nedočkáme. Naopak Superb by mal prevziať žezlo aj vďaka výraznejším predajným úspechom

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 2.8 / 5. Počet hodnotení 68

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokZákaz predaja spaľovacích áut od roku 2035 v EÚ je definitívny
Nasledujúci článokTEST Kawasaki H2 SX SE – silno návyková a nabitá technológiami