Mestský crossover segmentu B s výrazným dizajnom podporeným atraktívnymi farbami karosérie prichádza s niekoľkými vylepšeniami.
Opel Mokka patrí medzi nové vozidlá portfólia nemeckej značky, no hneď si získal priazeň zákazníkov. Tí oceňujú neortodoxný dizajn i bohatú výbavu. V rámci modernizácie bol dizajn exteriéru citlivo preštylizovaný. Veď predsa Mokka bola prvým vozidlom s novou dizajnovou identitou, ktorú postupne prebrali všetky sériové modely značky Opel. Vpredu sa nachádza nový emblém Opel Blitz a nové grafické prvky. Čierna maska Vizor teraz vizuálne spája nový znak blesku a svetlomety do jedného celku. LED denné svetlá teraz svietia v troch svetelných blokoch, čím dodávajú vozidlu novú identitu. Kontrastnú čiernu farbu využíva Mokka aj naďalej. Od kapoty ponad bočné okná až dozadu tiahne čierna dizajnová línia. Verzia GS má čierne obloženie vpredu, vzadu aj na blatníkoch. Na vozidle sa už nenachádzajú žiadne chrómové dekoračné prvky. Novinkou pre verziu Electric sú špeciálne aerodynamické disky kolies a upravený dizajn predného nárazníka. Obe tieto úpravy majú priniesť vozidlu lepšie aerodynamické vlastnosti.
Najväčšie zmeny sa odohrali v kabíne. Kokpit teraz pôsobí prehľadnejším dojmom. Použitá je tiež nová generácia informačno-zábavného systému. V štandardnej výbave sa bude dodávať 10-palcový digitálny informačný displej vodiča a rovnako veľká farebná centrálna dotyková obrazovka. Oba displeje sú prispôsobiteľné. Pripojenie smartfónov prebieha bezdrôtovo. Keď si vozidlo objednáte so zabudovaným navigačným systémom, získate bezdrôtové aktualizácie máp na diaľku. Okrem toho sa systém neustále učí vďaka nástroju ChatGPT a na základe návykov uložených v rámci prepojeného profilu vodiča odporúča ciele cesty a trasy.
Nový volant
Všetky použité textílie teraz obsahujú aspoň malú časť recyklovanej zložky. Mokka dostala aj celkom nový volant so sploštenou hornou aj spodnou časťou. Vodorovnými líniami kopíruje štýl exteriérového dizajnu. Zmenou prešla tiež stredová konzola medzi prednými sedadlami. Dizajnéri ďalej spolu s konštruktérmi zakomponovali do farebnej dotykovej obrazovky v strede niektoré nastavenia, ktoré sa predtým obsluhovali tlačidlami. Dizajn spínačov na ovládanie elektrickej parkovacej brzdy a voľbu jazdných režimov je prevzatý z novej generácie modelu Grandland.
Opel zjednodušil ponuku výbav. Novinka tak bude dostupná už len vo výbave „Edition“ a „GS“ s možnosťou ďalšieho individuálneho prispôsobenia pomocou dvoch balíkov. Z hľadiska pohonu majú záujemcovia o model Mokka na výber zážihový motor a dve elektrifikované alternatívy – mild-hybrid s 48-voltovou technológiou a batériový variant Mokka Electric. Nová Mokka s čisto elektrickým pohonom je teraz v ponuke s výlučne s elektromotorom s výkonom 115 kW (156 k), krútiacim momentom 260 Nm a akumulátorom s kapacitou 54 kWh zabezpečujúcim dojazd 403 km. Alternatívou je spomínaný hybrid 1,2 litra s výkonom 136 koní, elektromotorom s výkonom 28 koní a elektrifikovanou 6-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou.