Bruselský autosalón okrem vystavených noviniek ponúka aj odhalené zákulisné informácie od jednotlivých automobiliek. Magazínu Autocar odhalil budúcnosť modelov značky Fiat Jean-Philippe Imparato.
V novembri 2025 sa predajcovia Fiatu konečne dočkajú hybridného modelu 500. Keďže Fiat zastavil výrobu prvej generácie 500 so spaľovacími motormi a druhá generácia sa doteraz predáva výlučne s elektrickým pohonom, o ktorý nie je až taký veľký záujem, v poslednom období továreň Mirafiori bola viac odstavená ako funkčná. Tretia generácia 500 je naplánovaná na rok 2029. Jej výroba bude naďalej prebiehať v Turíne. Panda sa bude vyrábať v Neapole a nová generácia príde okolo roku 2030. Grande Panda sa však na európske cesty dostane už v marci 2025. Súčasne príde na trh elektrická aj hybridná verzia.

Stále mini, bez SUV
To znamená, že Fiat bude pokračovať vo výrobe áut, ktoré definovali značku od pôvodného Topolina z roku 1936. Mnohí konkurenti, napríklad aj Dacia, majú pokušenie tlačiť sa do maržami výnosnejších crossoverov a SUV segmentu C. Kto bude mať záujem o malé mestské vozidlá, ten môže siahnuť po nových Fiatoch. Konkurencia totiž v týchto vodách nie je natoľko tesná, ako tomu bolo v minulosti. Citroën a Peugeot v rokoch 2021 a 2022 ukončili predaj modelov C1 a 108, zo segmentu mini vozidiel sa stiahol v rokoch 2020 až 2023 aj koncern Volkswagen, keď postupne zastavil výrobu trojice modelov Up!, Mii a Citigo. Ford Ka+ bol stiahnutý z predaja ešte v roku 2019.

Objavujú sa však konkurenti noví – mestské autá s benzínovým motorom naďalej ponúka Kia, Hyundai aj Toyota. Renault na budúci rok uvedie na trh nové elektrické Twingo. Očakáva sa tiež, že BYD prinesie svoj Seagull EV do Európy. 500 a Panda tvoria v poslednom desaťročí gro predaja Fiatu v Európe. Panda aj po 14 rokoch zostáva v Taliansku jedným z najpredávanejších nových áut.

Ťažký osud 500
Fiatu 500e sa v poslednej dobe darilo menej. Úspešne predávaná 500-ka s benzínovým motorom, ktorá bola uvedená na trh v roku 2007, bola minulý rok stiahnutá z predaja z dôvodu zavedenia prísnejších predpisov EÚ a 500e sa zatiaľ na trhu nepresadila. Slabšie predajné výsledky podnietili vývoj hybridu. Ten teda príde na trh v novembri a na rok 2026 je naplánovaná modernizácia aj pre 500e.