Domov SPRÁVY News Spokojnosť zákazníkov so službami AAA AUTO rastie

Spokojnosť zákazníkov so službami AAA AUTO rastie

Foto: AAA AUTO

Spoločnosť AURES Holdings, ktorá prevádzkuje sieť autocentier AAA AUTO a Mototechna, ako jediná medzi predajcami ojazdených vozidiel v strednej Európe sleduje spokojnosť zákazníkov pomocou ukazovateľa Net Promoter Score (NPS).

Tento ukazovateľ vyjadruje ochotu zákazníka odporučiť predajcu svojim známym a priateľom a je celosvetovo uznávaným štandardom merania spokojnosti zákazníkov. Vďaka svojim výsledkom v meraní NPS v uplynulom roku sa AURES Holdings dostal do elitného klubu 10 najlepších firiem, ktoré ocenila renomovaná spoločnosť InsightSofa plaketou „Výnimočné CX 2024“. InsightSofa je pokročilý softvér podporovaný umelou inteligenciou na meranie a prácu so zákazníckou (CX) a zamestnaneckou (EX) skúsenosťou.

„Využívame nezávislú metodiku NPS na meranie zákazníckej lojality. Sme jediní v odvetví, ktorí NPS zbierajú a zároveň verejne prezentujú. Meranie NPS považujeme za jednu z našich strategických aktivít. Zákazník je pre nás stredobodom záujmu. Spätnú väzbu z merania NPS využívame na zlepšovanie predajných a výkupných procesov a zvyšovanie ich efektivity. Cieľom je, aby zákazníci boli spokojní a mali dôvod sa k nám vracať,“ uviedla Karolína Topolová, generálna riaditeľka a predsedníčka predstavenstva AURES Holdings.

pobočka autocentra AAA AUTO
Foto: AAA AUTO

Customer Experience

Zákaznícka skúsenosť, odborne nazývaná CX (Customer Experience), je jednoducho povedané hodnotenie, ktoré v najjednoduchšej podobe nájdete na mnohých predajných platformách, ale trebárs aj vo vyhľadávači Google vo forme hviezdičiek a bodov. Napríklad pri webovom vyhľadaní hlavnej predajnej pobočky AAA AUTO Bratislava aktuálne uvidíte hodnotenie 4,4 bodu z maximálnych 5 na základe 5,8 tisíca zákazníckych recenzií. Renomovaná spoločnosť InsightSofa však meria zákaznícku spokojnosť odborne, na základe kľúčových faktorov, medzi ktoré patrí efektívne riešenie požiadaviek nespokojných klientov, zvyšovanie spokojnosti zákazníkov a celková starostlivosť o klientov počas celého roka. V prípade siete AAA AUTO bola celková vzorka zákazníkov, ktorých sa spoločnosť pýtala, 23 tisíc; teda niekoľkonásobne viac než pri recenziách na internetovom vyhľadávači.

 „S potešením sme udelili plaketu ‚Výnimočné CX‘ v segmente predajcov ojazdených vozidiel, kde práca so zákazníckou skúsenosťou často nebýva hlavnou prioritou. Gratulujem spoločnosti AURES Holdings k tomuto úspechu a prajem im, aby aj v roku 2025 pokračovali v takto výnimočnom prístupe k CX,“ uviedol CEO InsightSofa Aleš Rouček.

Rastúca spokojnosť vedie k zvyšovaniu predaja vozidiel

„Za minulý rok sme v AURES Holdings na trhoch v Českej republike, na Slovensku a v Poľsku urobili veľký pokrok – v hodnotení NPS za celý rok 2024 sme skončili na 42 bodoch, čo považujem za skvelý výsledok. Na Slovensku sme výsledok NPS za rok zlepšili o 13 bodov na predaji a o 13 bodov na výkupe. Vo všetkých krajinách sme si polepšili na výkupe aj na predaji minimálne o 12 bodov. Dôležité pre rast hodnotenia bolo zapojenie všetkých oddelení a spracovanie každého zákazníckeho komentára. Zlepšenie NPS vidíme aj ako jeden z rozhodujúcich faktorov pre náš minuloročný predajný rekord, ktorý dosiahol takmer 109 000 áut a znamenal medziročný nárast o 11 percent,“ doplnila Karolína Topolová.

Hodnotenie zákazníckej spokojnosti NPS realizovaných obchodov v sieti AAA AUTO a Mototechna v roku 2024
Slovensko Celoročne Zlepšenie
Predaj 44 bodov +13 bodov
Výkup 40  bodov +13 bodov
Česká rep. Celoročne Zlepšenie
Predaj 45 bodov +15 bodov
Výkup 40 bodov +12 bodov
Poľsko Celoročne Zlepšenie
Predaj 39  bodov +15 bodov
Výkup 43  bodov +12 bodov

Páčil sa vám tento článok?

Priemerné hodnotenie 3 / 5. Počet hodnotení 8

Ohodnotte tento článok!

Ďakujeme

Sledujte nás na Facebooku!

Mrzí nás že ste neboli spokojný...

Pomôžte nám zlepšiť sa!

Napíšte nám čo by sme mali zlepšiť!

Predchádzajúci článokNižšia spotreba bez nabíjania. Subaru predstavuje Forester Hybrid
Nasledujúci článokTEST Mazda CX-80 Diesel: Prémiovky dostáva pod tlak